Home / Press Release / پانچویں ورلڈ لاریئٹس (عالمی انعام یافتہ) فورم کا افتتاح ڈبلیو ایل اے پرائز ایوارڈ کی افتتاحی تقریب سے ہوا

پانچویں ورلڈ لاریئٹس (عالمی انعام یافتہ) فورم کا افتتاح ڈبلیو ایل اے پرائز ایوارڈ کی افتتاحی تقریب سے ہوا

شنگھائی، 15 نومبر 2022ء/ژنہوا-ایشیانیٹ/–  پانچویں ورلڈ لاریئٹس(عالمی انعام یافتہ) فورم یا ڈبلیو ایل اے فورم کامیابی کے ساتھ شنگھائی میں منعقد ہوا، جس میں دنیا بھر کے 60 سرکردہ سائنسدان شریک ہوئے، جن میں 27 نوبل انعام یافتہ افراد بھی شامل ہیں۔

6 نومبر کو 5 ویں عالمی انعام یافتہ فورم کی افتتاحی ڈبلیو ایل اے پرائز ایوارڈ تقریب میں، دو ڈبلیو ایل اے انعام یافتہ افراد نے تمغے وصول کیے۔

فورم کے سالانہ موضوع “سائنس فارورڈ: ایک روشن مستقبل بنائیں” پر، عالمی انعام یافتہ ایسوسی ایشن (ڈبلیو ایل اے) کے چیئرمین اور 2006 کے کیمسٹری میں نوبل انعام یافتہ راجر کورنبرگ نے وضاحت کی کہ دنیا تیزی سے بدل رہی ہے، اور سائنس مستقبل میں چیلنجوں سے نمٹنے میں ہماری مدد کر سکتی ہے۔ اس کے باضابطہ افتتاح سے قبل ، ڈبلیو ایل اے زیرو کاربن فورم ، ڈبلیو ایل اے شی فورم ، ڈبلیو ایل اے سائنس ٹی کانفرنس ، اور نئے شروع ہونے والے ڈبلیو ایل اے لیبارٹریز فورم سمیت مختلف میٹنگز اور تقریبات 29 اکتوبر سے منعقد کی جارہی ہیں۔( ڈبلیو ایل اے فورم کو ٹیوٹر اور فیس بک پر فالو  کریں(@wlaforum

واضح رہے کہ 6 نومبر کو افتتاحی تقریب میں دو سائنسدانوں کو افتتاحی عالمی انعام یافتہ ایسوسی ایشن پرائز (ڈبلیو ایل اے پرائز)  سے نوازا گیا تھا۔کمپیوٹر سائنس یا ریاضی میں 2022 کا ڈبلیو ایل اے انعام مائیکل-I کو دیا گیا۔ اردن، پروفیسر، الیکٹریکل انجینئرنگ اور کمپیوٹر سائنسز اور شعبہ شماریات، یوسی برکلے کو مشین لرننگ اور اس کے اطلاق کی بنیادوں میں ان کی بنیادی شراکت کے لئے دیا گیا۔ اور لائف سائنس یا میڈیسن میں 2022 ڈبلیو ایل اے پرائز جرمن بائیو کیمسٹ ڈرک گورلچ ، سائنسی ممبر اور ڈائریکٹر ، میکس پلانک انسٹی ٹیوٹ فار ملٹی ڈسپلنری سائنسز کو دیا گیا تھا ، جو ان کی اہم دریافتوں کے لئے سائٹوپلازم اور نیوکلیئس کے مابین پروٹین کی نقل و حمل کے میکانزم اور انتخاب کو واضح کرتے ہیں۔

کمپیوٹر سائنس یا ریاضی میں 2022 ڈبلیو ایل اے پرائز انعام یافتہ مائیکل -I جورڈن کا کہنا ہے کہ “برکلے میں ہماری ایک روایت ہے کہ جب کسی کو انعام ملتا ہے تو ، ای میل پر ، سارا دن ہر شخص کی طرف سے مبارکباد دی جاتی ہے۔ لہذا یہ بہت اچھا ہے کہ آپ کو مبارک باد کی 100 ای میلز موصول ہوں”

ڈرک گورلچ ، 2022 ڈبلیو ایل اے پرائز انعام یافتہ ان لائف سائنس یا میڈیسن کا کہنا ہے کہ “میں حیران اور بہت خوش ہوا۔ میں نے بہت عزت محسوس کی۔ مجھے یہ بھی کہنا چاہئے کہ کسی کو صرف ایوارڈ کے انتظار میں سائنس نہیں کرنا چاہئے۔ سائنس بذات خود بہت فائدہ مند ہے۔ یہ سائنس کرنے کے لئے ایک عظیم اعزاز ہے۔”

ہر انعام کے لئے مالیاتی انعام 10 ملین یوآن  1.39) ملین ڈالر) ہے۔ 2023 میں ڈبلیو ایل اے پرائز کی نامزدگی کے بارے میں مزید معلومات کا اعلان سرکاری ویب سائٹ www.wlaprize.org پر کیا جائے گا۔

مزید معلومات کے لیے براہ مہربانی رابطہ کریں: dongbo@wlaforum.com.cn

ماخذ: عالمی انعام یافتہ ایسوسی ایشن (ڈبلیو ایل اے(

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:

لنک: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=433821

Scroll To Top