Home / Press Release / ‫ٹرینا سولر تازہ ترین پی وی ماڈیول ٹیک بینک ایبلٹی کی درجہ بندی میں اے اے اے کی درجہ بندی کو برقرار رکھتا ہے

‫ٹرینا سولر تازہ ترین پی وی ماڈیول ٹیک بینک ایبلٹی کی درجہ بندی میں اے اے اے کی درجہ بندی کو برقرار رکھتا ہے

سنگاپور، 5 جنوری 2023ء/پی آرنیوزوائر/– ٹرینا سولر نے پی وی ٹیک کی جانب سے 2022 کی چوتھی سہ ماہی کے لیے جاری کردہ پی وی ماڈیول ٹیک بینک ایبلٹی رینکنگ میں مسلسل تیسری سہ ماہی میں اپنی اے حیثیت برقرار رکھی ہے۔

اعلی ترین زمرے میں کمپنی کی مسلسل موجودگی مینوفیکچرنگ کی صلاحیت، ٹیکنالوجی کی جدت طرازی، مصنوعات کی ترسیل اور مالی حیثیت میں اس کی جاری اعلی کارکردگی کی سطح کی توثیق کرتی ہے اور ان علاقوں میں سے ہر ایک میں صنعت کے رہنما کے طور پر اس کی پوزیشن کو اجاگر کرتی ہے۔

ٹرینا این قسم کی ٹیکنالوجی میں معروف ماڈیول سپلائرز میں ایک ابتدائی موور تھا اور توقع ہے کہ آنے والے سال میں مزید صلاحیت میں اضافہ ہوگا۔

این قسم کی ٹیکنالوجی کا ایک ابتدائی موور اور پروموٹر

ٹرینا سولر تکنیکی جدت طرازی کے لئے پرعزم ہے اور این قسم کی ٹیکنالوجی کے ساتھ صنعت کی قیادت جاری رکھے ہوئے ہے۔معروف 210 ملی میٹر ٹیکنالوجی کی بنیاد پر، ٹرینا سولر نے 210 ملی میٹر این قسم کے مکمل منظر نامے کے حل شروع کیے، جس سے بی او ایس کے اخراجات اور ایل سی او ای کو کم کیا گیا اور صارفین کو زیادہ سے زیادہ قیمت پیش کی گئی۔ 210 ملی میٹر اور این قسم کی ٹیکنالوجی کے ٹرینا کے ماڈیول شپمنٹ کا حجم 2030 تک 30 گیگاواٹ تک پہنچنے کی پیش گوئی کی گئی ہے ، جس سے پی وی انڈسٹری کو این ٹائپ کے دور میں داخل کرنے میں مدد ملے گی۔

عالمی صارفین کا انتخاب: 210 ملی میٹر ماڈیول شپمنٹ کا ایک واضح اضافہ

ٹرینا سولر نے کہا کہ تیسری سہ ماہی کے اختتام تک سال کے لئے اس کے ماڈیول شپمنٹ مجموعی طور پر 28.79 گیگاواٹ تھی، جس سے کمپنی 210 ملی میٹر سیل ماڈیولز کی تعداد میں رہنما بن گئی۔ تھرڈ پارٹی ٹرینڈ فورس کے مطابق ، صنعت نے سال کے پہلے نو مہینوں میں 210 ملی میٹر سیل ماڈیولز میں سے 50 گیگاواٹ بھیج دیا ہے۔چونکہ 210 ملی میٹر سیل ماڈیولز بڑے پیمانے پر پیداوار میں چلے گئے تھے لہذا 2022 کی تیسری سہ ماہی تک شپمنٹ مجموعی طور پر 76 گیگا واٹ ہوگئی تھی۔

مزید تفصیلات کے لیے وزٹ کریں: www.trinasolar.com

Scroll To Top