Home / Press Release / ‫29 ویں چائنا ینگلنگ ایگریکلچرل ہائی ٹیک فیئر کا انعقاد چین کے شہر شانکسی میں ہوگا

‫29 ویں چائنا ینگلنگ ایگریکلچرل ہائی ٹیک فیئر کا انعقاد چین کے شہر شانکسی میں ہوگا

ینگلنگ، چین، 9 ستمبر 2022 /ژنہوا ایشیانیٹ/– 29 واں چائنا ینگلنگ ایگریکلچرل ہائی ٹیک فیئر (سی اے ایف) جس کا موضوع ‘اختراع، تعاون اور غذائی تحفظ’ ہے، 15 سے 19 ستمبر تک چین کے خودساختہ زرعی شہر ینگلنگ ایگریکلچرل ہائی ٹیک انڈسٹریز ڈیموسٹریشن زون میں منعقد ہوگا۔

اس سال کا سی اے ایف، جو 48,000 مربع میٹر کے نمائشی علاقے کا احاطہ کرے گا، تین انڈور نمائشی ہالوں میں 1,450 بوتھوں میں چینی اور بین الاقوامی زرعی ہائی ٹیک کامیابیوں اور جدید قابل اطلاق ٹیکنالوجیز پیش کرے گا۔ آرگنائزنگ کمیٹی کے مطابق 2022 کے ایس سی او ماڈرن ایگریکلچر ڈویلپمنٹ راؤنڈ ٹیبل اور چین افریقہ زرعی تبادلے اور تعاون کے ماضی اور مستقبل سے متعلق سیمینار سمیت دس سے زائد بڑی تقریبات ایک ساتھ منعقد کی جائیں گی۔

شنگھائی تعاون تنظیم کا مرکز برائے جدید زرعی تبادلہ اور چین کے نمائشی علاقے ینگلنگ زرعی ہائی ٹیک فیئر

اس سال کے میلے میں 31 ممالک اور خطوں اور چینی صوبوں، میونسپلز اور خود مختار خطوں کے 800 نمائش کنندگان شرکت کریں گے۔ ازبکستان اس سال مہمان خصوصی ہوگا۔

1994 میں اپنے قیام سے لے کر اب تک سی اے ایف نے زرعی شعبے کے ہزاروں کاروباری اداروں کے علاوہ 70 سے زائد ممالک اور علاقوں کے سائنسی اور تعلیمی اداروں کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے جن میں سرمایہ کاری اور لین دین 1 ٹریلین یوآن سے زائد ہیں۔ یہ چین کی زرعی ہائی ٹیک کامیابیوں کے ڈیموسٹریشن اور فروغ کے لئے ایک اہم پلیٹ فارم اور زرعی سائنس اور ٹیکنالوجی میں بین الاقوامی تعاون اور تبادلے کے لئے ایک اہم دریچہ بن گیا ہے۔

حالیہ برسوں میں چین نے شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک کے ساتھ تعاون اور تبادلے کو تیز کیا ہے۔مثال کے طور پر 14 جون 2019 کو منعقدہ شنگھائی تعاون تنظیم کے سربراہان مملکت کونسل کے 19 ویں اجلاس میں چین کی جانب سے ایک اقدام صوبہ شانکسی میں زرعی ٹیکنالوجی ایکسچینج اینڈ ٹریننگ کے لئے شنگھائی تعاون تنظیم کے مظاہرے کی بنیاد کا قیام تھا جس کا مقصد جدید زراعت کے شعبے میں علاقائی ممالک کے ساتھ تعاون کو مستحکم کرنا تھا۔

چین میں اوّلین زرعی ہائی ٹیک صنعتوں کے ڈیموسٹریشن کے زون کے طور پر، ینگلنگ زرعی کالجوں اور یونیورسٹیوں کا ایک کلسٹر ہے جس میں شمال مغربی اے ایف یونیورسٹی، بیج آر اینڈ ڈی کمپنیاں اور زرعی ٹیکنالوجی اختراعی ٹیمیں شامل ہیں۔ زرعی ٹیکنالوجی تبادلے اور تربیت کے لئے شنگھائی تعاون تنظیم کے ڈیموسٹریشن بیس کے میزبان شہر کے طور پر، ینگلنگ نے شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک کے درمیان تبادلے اور تعاون کے مواقع کو فروغ دیا ہے، جس میں جدید زراعت، خوراک کی پیداوار، تجارت اور سرمایہ کاری کا احاطہ کیا گیا ہے اور زرعی ہائی ٹیک میں بین الاقوامی کوآپریٹو پارکس کی ایک صفت فراہم کی گئی ہے۔

زرعی ٹیکنالوجی تبادلے اور تربیت کے لئے شنگھائی تعاون تنظیم کے ڈیموسٹریشن بیس کا افتتاح 2021 میں ینگلنگ میں 28 ویں سی اے ایف کے دوران کیا گیا تھا جو شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک کے نئے سفارت کار کے طور پر زرعی ہائی ٹیک کا اشارہ دیتا ہے۔ شنگھائی تعاون تنظیم ڈیموسٹریشن بیس کی ترقی میں معاونت اور شانکسی کے اعلیٰ معیار کے افتتاح کو فروغ دینے کے لئے، پہلی ایس سی او زرعی ایکسپو 29 ویں سی اے ایف کے دوران کثیر الجہتی اور دو طرفہ بین الاقوامی تعاون اور تبادلے کی تقریبات کے ذریعے بیک وقت منعقد ہوگی۔

ینگلنگ نے زرعی تحقیق کے تبادلے اور تعاون کے لئے ایس سی او کے 10 سے زائد پلیٹ فارم تشکیل دیئے ہیں، شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک کے لئے 28 زرعی ٹیکنالوجی تربیتی سیشن منعقد کیے ہیں اور ایس سی او زرعی ہائی ٹیک ڈیموسٹریشن پارکوں کی تعمیر میں تیزی لائی ہے۔ آگے بڑھتے ہوئے زرعی تبادلے، تربیت اور مظاہرے کے پروگراموں میں اضافہ کیا جائے گا۔

مزید معلومات کے لئے، براہ کرم ملاحظہ کریں: http://en.agri-fair.com/

ماخذ: چین کی آرگنائزنگ کمیٹی ینگلنگ زرعی ہائی ٹیک فیئر

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:

لنک: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=428995

 

 

Comments are closed.

Scroll To Top