Home / Press Release / ‫2022 چائنا انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو 26 مئی کو آن لائن منعقد ہوگی

‫2022 چائنا انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو 26 مئی کو آن لائن منعقد ہوگی

گوئیانگ، چین، 10 مئی 2022 /ژنہوا ایشیانیٹ/–  7 مئی 2022 کو چائنا انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو (جسے بعد میں “ڈیجیٹل ایکسپو” کہا جاتا ہے) کی پریس کانفرنس گوئیانگ میں منعقد ہوئی، چائنا انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو آرگنائزنگ کمیٹی کے مطابق 2022 ڈیجیٹل ایکسپو ایک دن کے لئے کلاؤڈ کانفرنس کی شکل اختیار کرے گی جو 26 مئی 2022 کو آن لائن منعقد ہوگی۔

2022 چائنا انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو

ایکسپو بگ ڈیٹا تھیم کے ساتھ دنیا کی پہلی قومی ایکسپو ہے جو مسلسل سات سیشنز کے لئے منعقد کی گئی ہے۔ یہ تازہ ترین کامیابیوں کو ظاہر کرنے اور صنعت کی ترقی کی قیادت کرنے اور ترقیاتی خیالات کے تبادلے اور تعاون کے مواقع پیدا کرنے کے لئے ایک عالمی معیار کا پلیٹ فارم بنانے کے لیے ایک بین الاقوامی تقریب بن گئی ہے۔

ایکسپو “ڈیجیٹل نئی مشین پر قبضہ کریں، ڈیجیٹل ویلیو سے لطف اندوز ہوں” سالانہ موضوع پر قائم رہیں گی، “عالمی نقطہ نظر، قومی اونچائی، صنعتی نقطہ نظر، انٹرپرائز پوزیشن” کے تصور پر عمل پیرا رہیں گے اور “اعلیٰ درجے، تخصیص، بین الاقوامیت، صنعتکاری، پائیدار” کے مقصد پر عمل پیرا رہیں گے، “سادہ بچت، عملی اور موثر” کے اصول کو اجاگر کریں گے، ڈیجیٹل معیشت اور حقیقی معیشت کے انضمام کو تیز کریں گے، روایتی صنعتوں کی تبدیلی اور اپ گریڈنگ کو فعال بنائیں گے اور آن لائن سرگرمیاں منعقد کریں گے جن میں “افتتاحی تقریب”، “ڈیجیٹل ویلی فورم”، “ڈیجیٹل ایکسپو ریلیز”شامل ہیں۔

اس عرصے کے دوران زندگی کے ہر شعبے سے تعلق رکھنے والے افراد کو آن لائن مدعو کیا جائے گا کہ وہ “کمپیوٹنگ”، “ڈیٹا سیکورٹی” اور “میٹا ورس” جیسے جدید ترین موضوعات پر 8 فورمز منعقد کریں اور ایکسپو کے دن سائنسی اور تکنیکی کامیابیوں کے ایوارڈز اور انٹرپرائز کامیابیوں کی قیادت کرنے والے عالمی بڑے ڈیٹا جاری کیے جائیں گے۔

حالیہ برسوں میں ڈیجیٹل ایکسپو بتدریج بڑے ڈیٹا اور بین الاقوامی اور پیشہ ورانہ پلیٹ فارم کی ترقی کا مرکز بن گیا ہے جبکہ صوبہ گوئژو میں بڑے ڈیٹا کی ترقی کے مواقع پیدا کرنے اور وسائل اکٹھا کرنے کا بھی موقع پیدا کر رہا ہے۔ چین میں ڈیجیٹل معیشت نے مسلسل چھ سالوں سے پہلی ترقی کی ہے۔ گوئیانگ گیان ان علاقوں میں سے ایک بن گیا ہے جہاں دنیا میں سب سے زیادہ بڑے ڈیٹا سینٹرز ہیں۔ سافٹ سروس انڈسٹری کی آمدنی کی شرح نمو چین میں سرفہرست ہے، سرکاری محکموں کے نیٹ ورک اور ڈیٹا کو پورا کرنے اور متحدہ ڈیجیٹل حکومت کے پلیٹ فارم اور چین میں بڑے ڈیٹا ایکسچینج کی تعمیر میں پہلا، قومی مربوط کمپیوٹنگ نیٹ ورک قومی مرکز نوڈ وغیرہ کی تعمیر کی منظوری دی گئی۔ گوئژو میں بڑا ڈیٹا ایک “خوبصورت کاروباری کارڈ” بن گیا ہے۔

مزید معلومات کے لئے، براہ کرم ملاحظہ کریں: https://www.bigdata-expo.cn

ماخذ: چائنا انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو آرگنائزنگ کمیٹی

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:

لنک:    http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=420723

 

 

Comments are closed.

Scroll To Top