Home / Press Release / ‫چین کے ژینگ ژو میں 100 سے زیادہ غیر ملکی نوجوانوں نے چینی کونگ کی آزمائش کی

‫چین کے ژینگ ژو میں 100 سے زیادہ غیر ملکی نوجوانوں نے چینی کونگ کی آزمائش کی

ژینگ ژو ، چین ، 21 نومبر ، 2019 / ژنہوا۔ ایشیاء نیٹ / – 21 اکتوبر سے یکم نومبر تک چین کے وسطی ثانوی اسکولوں کے طلباء کے لئے 12 ویں “چینی برج” چینی مہارت کے مقابلے کا حتمی مرحلہ وسطی چین کے ژینگ ژو شہر میں منعقد ہوا جو کہ چینی کونگ فو کی جائے پیدائش ہے۔ مقابلے کے دوران 105 ممالک کے 120 سے زائد مقابلہ بازوں نے شاولن ٹیمپل کا دورہ کیا اور شاولن کونگ فو کی انوکھی دلکشی کا مشاہدہ کیا۔

نیوزی لینڈ سے تعلق رکھنے والے لو جِنگ ماؤ نے کہا ، “اس بار چین آنے کی میری سب سے بڑی خواہش اصل چینی کونگ فو کو دیکھنا ہے۔ 25 اکتوبر کو انھوں نے اپنی خواہش کے مطابق چینی مارشل آرٹس کی جائے پیدائش شاولن ٹیمپل کا دورہ کیا۔ دوسرے حریفوں کے ساتھ لو نے کنگ فو کی دلچسپ پرفارمنس دیکھیں اور شاولن ٹیمپل کی مافوق الفطرت داستانیں سنیں اور دیرینہ شاولن ثقافت کو سراہا۔

زبردست اور طاقتور شاولن باکسنگ ، دلچسپ شاولن ہارڈ کیگوونگ ، مختلف قسم کے ہتھیاروں کی 18 اقسام ، شاندار شاولن مارشل آرٹس کے مقابلے جیتنے والوں نے خوب داد حاصل کی۔ انہوں نے ایک کے بعد ایک فوٹو کھینچیں اور کچھ نے ہونے والی حرکتوں کی موقع پر نقل بھی کی۔

عالمی شہرت یافتہ شاولن ٹیمپل جانے کے علاوہ ، مقابلہ کرنے والوں نے دیگر مقامی جگہوں کا بھی دورہ کیا۔ ژینگ ژو یلو ریور سینک ایریا میں نوجوانوں نے شہنشاہ یان اور ہوانگ کے مجسموں کو خراج عقیدت پیش کیا اور دریائے یلو کے شاندار منظر کا  لطف اٹھایا۔ سانڈو کیمپنگ پارک میں انہوں نے چینی روایتی حنفو لباس زیب تن کیے اور لکڑی کاٹ پینٹنگ اور کاغذ سازی کے چین کے قدیم طریقہ کار کا مشاہدہ کیا۔ زینگ ژو گارڈن ایکسپو پارک کا دورہ کرکے مقابلہ کرنے والوں نے چین کے دلکش قطعہ ارض کے باغات کی خوبصورتی کو محسوس کیا۔

رنگین چینی ثقافت حریفوں کے جذبہ شوق کو بھڑکاتی ہے۔ ہنگری سے تعلق رکھنے والے ایک 17 سالہ ما ہانگبو نے کہا کہ “چینی زبان مجھے ثقافت کے تنوع اور دنیا کی وسعت کو دیکھنے پر مجبور کرتی ہے۔”

زینگ ژو میونسپل بیورو آف کلچر، ریڈیو، ٹیلی ویژن اور سیاحت کے مطابق 12 ویں “چینی پُل” کی تیاری کے لیے قائم کمیٹی کے رکن، غیر ملکی ثانوی اسکول کے طلباء کے لئے چینی مہارت مسابقت کے مطابق زینگ ژو چین کے آٹھ قدیم دارالحکومتوں میں سے ایک اور چینی ثقافت کی جائے پیدائش ہے۔ گہری ثقافت ، دلکش قطعہ ارضی اور ترقی یافتہ ٹرانسپورٹ نیٹ ورک کے ساتھ چین کے ماضی، حال اور مستقبل کو کھوجنے کے لئے عالمی سیاحوں کو راغب کرنے والا، زینگ ژو چین کا ایک مقبول سیاحتی مقام رہا ہے۔

بڑی سطح کے بین الاقوامی چینی مقابلہ  کی حیثیت سے اس نے 2002 سے اب تک 150 سے زیادہ ممالک کے 1.4 ملین سے زیادہ نوجوانوں کو شرکت کے لئے راغب کیا ہے۔

ذریعہ: زینگ ژو میونسپل بیورو آف کلچر ، ریڈیو ، ٹیلی ویژن اور سیاحت

منسلک تصویر کا لنک:
http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=351302

 

Comments are closed.

Scroll To Top