Home / Press Release / ‫چین کا معروف بگ ڈیٹا ایکسپو 20 مئی کو آن لائن شو کا آغاز کرے گا

‫چین کا معروف بگ ڈیٹا ایکسپو 20 مئی کو آن لائن شو کا آغاز کرے گا

گیانگ، چین، 14 مئی، 2021 / سنہوا۔ ایشیا نیٹ / – 2021 چائنہ انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو (سی آئی بی ڈی آئی ای)، ملک کا معروف بگ ڈیٹا ایکسپو، 26 سے 28 مئی تک جنوب مغربی چین کے گیانگ سٹی میں منعقد ہوگا۔

2021 چائنہ انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو (CIBDIE)، ملک کا معروف بڑا ڈیٹا ایکسپو، 26 سے 28 مئی تک جنوب مغربی چین کے گیانگ سٹی میں ہوگا۔

کانفرنسوں، نمائشوں، نئی پروڈکٹ لانچز، مقابلوں اور دیگر سرگرمیوں کی خصوصیات پر مشتمل یہ ایونٹ، آن لائن اور آف لائن شرکت کو یکجا کرتا ہے۔ چین انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو آرگنائزنگ کمیٹی کے مطابق، ایک پیشہ ورانہ نمائش آن لائن اور آف لائن دونوں سطح پر منعقد کی جائے گی، جس میں 20 مئی کو آن لائن پروگرام شروع کیا جائے گا۔

آن لائن نمائش نے اندراج کے آغاز کے بعد سے ہی اندرون و بیرون ملک بہت سارے بڑے ڈیٹا انٹرپرائزز کی توجہ حاصل کرلی ہے۔

ملکی اور غیر ملکی انڈسٹری کے بڑے نام، جیسے این ٹی ٹی ڈیٹا، بائشان کلاؤڈ، کنگ بیس اور ڈی ٹی ڈریم نے ایونٹ کے لئے اپنا اندراج کروالیاہے۔ اب تک 260 سے زیادہ بڑے ڈیٹا انڈسٹری انٹرپرائزز نے آن لائن نمائش میں شرکت کے لئے درخواست دی ہے۔

آن لائن نمائش کا پلیٹ فارم ویڈیو، تصویروں، تحریروں کے ذریعہ سیکڑوں شریک کاروباری اداروں کی برانڈ اور اسٹار کی نمائش پر مشتمل ہے، اور پوری دنیا سے مہمان اور پیشہ ور افراد کو آن لائن ملاقات کے لئے جمع کر رہا ہے۔

دریں اثنا، معلومات کے حصول میں درستگی اور تاثیر میں اضافہ کرتے ہوئے یہ نظام آن لائن مہمانوں کی ترجیحات کے مطابق نمائش کنندگان یا نمائشوں سے متعلق معلومات پیش کرسکتا ہے ۔ اس کے علاوہ، نمائش کنندگان اور مہمانوں کے لئے دوستانہ آن لائن انٹرایکٹو پلیٹ فارم کی تیاری کے لئے، آن لائن نمائش ای بزنس کارڈ تبادلہ، گفت و شنید اور ملاقات، شیڈول مینجمنٹ اور دیگر انٹرایکٹو منظرنامے بھی فراہم کرے گی۔

عالمی سطح پر شرکت میں سہولت پیدا کرنے کے لئے، آن لائن نمائش ایک انگریزی ورژن پیش کرے گی، جس کے تحت نمائش کنندگان اور سامعین کو اندرون اور بیرون ملک زبان کے ورژن کو ان کی ضروریات کے مطابق تبدیل کرنے کی سہولت فراہم کریں گے۔

آن لائن نمائش کے ساتھ آف لائن نمائش بھی 26 مئی کو کھلے گی اور تین دن تک جاری رہے گی۔

مزید معلومات کے لئے، براہ کرم ملاحظہ کریں: https://www.bigdata-expo.cn/

منسلکہ تصویروں کے لنکس: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=391211

 

Comments are closed.

Scroll To Top