Home / Press Release / ‫نانو نے زیفیرٹیل کے حل کے ہمراہ مواد کی فراہمی کی رفتار30 گُنا بڑھادی

‫نانو نے زیفیرٹیل کے حل کے ہمراہ مواد کی فراہمی کی رفتار30 گُنا بڑھادی

بھوٹان آئی ایس پی صارفین کے تجربے کو بہتر بنا رہا ہے اور طویل مدتی اسٹریٹجک شراکت کے ساتھ پبلک کلاؤڈ کی تلاش میں ہے

لندن ، 21 جنوری ، 2021 / پی آر نیوزیوائر / – زیفیرٹیل، عالمی ٹیلی مواصلات آپریٹرز کو پبلک کلاؤڈ حل فراہم کرنے واے ایک ادارے، نے بھوٹان میں انٹرنیٹ سروس فراہم کرنے والے (آئی ایس پی) نانو کے ساتھ حکمت عملی پر مبنی شراکت داری کا آغاز کیا ہے۔ زیفیرٹیل کے پی اے-کیچ حل کے ساتھ پہلے ہی مواد کی ترسیل کی رفتار میں تیس گنا اضافہ ہوا ہے ، نانو نے بہترین پریکٹس کو چلانے اور ٹی سی او کو کم کرنے کے لئے زیفیر ٹیل کی پبلک کلاؤڈ  اختراعات اور سرمایہ کاری سے مزید فائدہ اٹھانے کا ارادہ کیا ہے۔

نانو کے سی ای او شیرنگ نوربُو کہتے ہیں:” 4کے ویڈیو اور انرچ ڈیجیٹل کنٹینٹ کا مطلب ہے کہ صارف نیٹ ورک  کے مجموعی تجربے کو بڑھاتے ہوئے اور نیٹ ورک کی بھیڑ  پر قابو پاتے ہوئے ہم  ڈیٹا کو صارف کی جانب ایک زیادہ بلند شرح سے بھیجنا چاہ رہے ہیں۔  ہمارے آئی پی ٹرانزٹ اخراجات کو کم کرنے اور اس کے اندرونی انتظام سے وابستہ کسی بھی کیپ-ایکس کا خاتمہ کرتے ہوئے ، پی اے–کیچ نے ہمیں اسے حاصل کرنے میں مدد فراہم کی ہے۔”

“ٹیلیفون مواصلات فراہم کنندگان کے لئے زیفیر ٹیل کا طویل المدتی ویژن ہے جو ہمارا اپنا وژن ہے کہ مسلسل اختراعات کے ذریعے صارفین کو زیادہ سے زیادہ قدر فراہم کی جائے۔ ٹیل کے وسیع حل پورٹ فولیو کو پبلک کلاؤڈ میں اس کی موجودہ سرمایہ کاری کے ساتھ مل کر زیفیر ٹیل ہمارے لئے ایک مثالی اسٹریٹجک پارٹنر بناتا ہے، جو ایک ہی فراہم کنندہ کے ذریعہ مستقبل کے پروف سسٹم کی فراہمی کرتا ہے، تاکہ ہمارے بھوٹان بھر کے تمام صارفین کو ہمارے قابل اعتماد ، موثر اور تیز تر سروس کی فراہمی ہو سکے۔ ہمارے اہم مقاصد میں سے ایک تھوڑے اسٹریٹجک تعلقات میں داخل ہونا ہے ، اس سے مراد یہ ہے کہ ہم جو بھی شراکت دار منتخب کریں وہ کامل فٹ ہونا چاہئے۔ زیفیر ٹیل کو اس اصول سے  استثنا نہیں ہے۔ ”

پی اے-کیچ موبائل، کیبل اور ٹیلی کام آپریٹرز کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے تاکہ وہ نیکسٹ جنریشن نیٹ ورک میں اپنی سرمایہ کاری کو بہتر بنائیں۔ نیٹ ورکس کو سپرچارج کرتے ہوئے یہ مواد کو سبسکرائبرز کے قریب منتقل کرتا ہے، تاکہ آج کی بڑھتی ہوئی ڈیٹا اسٹریمنگ اور ڈاؤن لوڈ کی مانگ کو پورا کیا جاسکے ، جب کہ کیپ-ایکس میں کمی اور گاہکوں کے اطمینان میں اضافہ کیا جارہا ہو۔ پی اے-کیچ آپریٹر کی برانڈ ساکھ کو گھٹائے بغیر خدمات کی فراہمی میں اضافہ کرتاہے۔

زیفیر ٹیل کے سی ای او مائیکل اسپرانزا نے کہا: “ہم نانو کے ساتھ طویل اور نتیجہ خیز تعلقات چاہتے  ہیں اور ٹیم کے ساتھ اپنے پبلک کلاؤڈ  وژن کا اشتراک بہت ہی اچھا ہے۔ ہم اپنے صارفین کے لئے قدر کی زیادہ سے زیادہ سطح کی فراہمی کے لئے پرعزم ہیں ، ٹیلکو انڈسٹری کے لئے قیمت مساوات میں انقلاب لانے کے لئے اپنی پیش کشوں  کو آگے بڑھا رہے ہیں ، اور نانو بھی اس سے الگ نہیں ہے۔ نانو میں ٹیم کے شانہ بشانہ کام کر کے، کاروبار کی موجودہ کامیابی کو آگے بڑھانے کے لئے ہم زیادہ سے زیادہ آپریشنل افادیت کو یقینی بناسکتے ہیں  اور مضبوط ، مستقبل کے نظام کو قائم کرسکتے ہیں۔”

زیفیر ٹیل کے بارے میں

زیفیر ٹیل دنیا کے ٹیلی کام آپریٹرز کے لئے ایک سرے سے دوسرے تک پبلک کلاؤڈ حل کی طاقت کا سبب ہے۔ زیفیر ٹیل نے گذشتہ تین سالوں میں 300 ٹیلی کام ٹیلی کام آپریٹر صارفین کی خدمت کرتے ہوئے 9 کمپنیوں کو حاصل کیا ہے اور پبلک کلاؤڈ پر مبنی سب سے بڑے وسیع حل پیش کرنے کے لئے پورٹ فولیو میں اضافہ جاری رکھے ہوئے ہے۔ ہماری حکمت عملی ٹیلکو اسپیس  کے لئے حل کی فراہمی ہے جو پبلک کلاؤڈ پر مبنی ہے اور ہمارے صارفین کے کاروبار کو صحیح معنوں میں تبدیل کرنے، قیمت مساوات میں انقلاب لانے اور انہیں مزید مسابقتی بنانے کے لئے تیارہے۔ مزید معلومات کے لئے  ملاحظہ کیجئے www.zephyrtel.com ۔

نانو کے بارے میں

نانو بھوٹان میں ان تینوں بڑے انٹرنیٹ سروس فراہم کنندگان  (آئی ایس پی) میں سے ایک ہے جو جدید بین الاقوامی گیٹ وے ، بین الاقوامی رابطے اور جدید نیٹ ورک ڈی وی ڈی ایم اور فائبر ٹکنالوجیوں پر مشتمل مقامی نیٹ ورک کے مالک ہیں۔”نانو وارئیرز” سے موسوم ٹیم،  انٹرنیٹ کے پرجوش افراد کے ذریعہ کارفرما ہے جو ان کے “نہیں، کچھ بھی نہیں”  کے عقیدے سے متاثر ہیں اور جس کی توجہ  بھوٹان میں امتیازی اور بہتر کردہ انٹرنیٹ خدمات کے تجربات ، منظم سیکیورٹی سروس اور انٹرپرائز (آئی ٹی اینڈ نیٹ ورک) خدمات کی فراہمی پر مرکوز ہےhttp://www.NANO.bt/ ۔

رابط کیجئے: سائمن گیلفورڈ ، مارکیٹنگ کے وی پی، simon.gilford@zephyrtel.com

ویڈیو:  https://mma.prnewswire.com/media/1423486/ZephyrTel.mp4

 

Comments are closed.

Scroll To Top