Home / Press Release / ‫صنعتی رہنما کیو آئی- اے این ایکس آئی این، ہواوے اور ٹینسینٹ سی سی آئی اے ٹاپ 50 کی تازہ ترین فہرست میں شامل ہوگیا

‫صنعتی رہنما کیو آئی- اے این ایکس آئی این، ہواوے اور ٹینسینٹ سی سی آئی اے ٹاپ 50 کی تازہ ترین فہرست میں شامل ہوگیا

بیجنگ، 26 جون 2021 / ژن ہوا- ایشیانیٹ/۔۔ 16 جون 2021 کو چائنا سائبر سیکورٹی انڈسٹری الائنس (سی سی آئی اے) نے “2021 چائنا سائبر سیکورٹی مارکیٹ مسابقتی رپورٹ” جاری کرتے ہوئے اعلان کیا کہ “2021 چین کی سائبر سیکورٹی صنعت میں سرفہرست 50 مسابقتی کاروباری ادارے” (سی سی آئی اے ٹاپ 50)، “2021 سائبر سیکورٹی انڈسٹری میں چین کے ابھرتے ہوئے ستارے” (سی سی آئی اے رائزنگ اسٹارز) اور “2021 سائبر سیکورٹی انڈسٹری میں چین کے سب سے امید افزا ستارے”۔کیو آئی- اے این ایکس آئی این، سی سی آئی اے ٹاپ 50 کی فہرست میں پہلے نمبر پر ہے اور سنگفور، وینس ٹیک، ہواوے اور ٹینسینٹ جیسے معروف کاروباری ادارے بھی اس فہرست میں شامل ہیں۔

کیو آئی۔ اے این ایکس آئی این

سی سی آئی اے نے 2020 میں سائبر سیکورٹی انڈسٹری کا اہم ترین ڈیٹا جاری کیا

مارچ 2021 میں سی سی آئی اے نے سائبر سیکورٹی مصنوعات، خدمات اور حل کی فروخت سے حاصل ہونے والی آمدنی کے ساتھ گھریلو کاروباری اداروں کے لئے ایک عوامی سروے کا آغاز کیا تھا اور تقریبا 200 کمپنیوں سے درست ڈیٹا اکٹھا کیا جس میں بنیادی طور پر بڑے گھریلو سائبر سیکورٹی کاروباری اداروں کا احاطہ کیا گیا تھا۔ سروے رپورٹ کے مطابق 2020 میں چین کی سائبر سیکورٹی مارکیٹ کا پیمانہ تقریبا 53.2 ارب آر ایم بی تھا جس میں سال بہ سال شرح نمو 11.3 فیصد رہی جس میں کوویڈ -19 وبا کی وجہ سے سست رفتار نمو دکھائی دی۔

2021 میں عوامی جمہوریہ چین کے ڈیٹا سیکورٹی لاء، پرسنل انفارمیشن پروٹیکشن لاء اور اہم معلوماتی بنیادی ڈھانچے کے تحفظ سے متعلق ضوابط جیسے قوانین اور نفاذ کے ساتھ سائبر سیکورٹی کی اہمیت تیزی سے نمایاں ہو گئی ہے اور مارکیٹ اسکیل میں توسیع ہوتی رہے گی۔ صرف 2021 کی پہلی ششماہی میں چین میں مجموعی طور پر 4751 کمپنیاں سائبر سیکورٹی کے کاروبار میں مصروف تھیں جو گزشتہ سال کی اسی مدت کے مقابلے میں 23.1 فیصد زیادہ ہے۔

یہ بات قابل ذکر ہے کہ رپورٹ کا سب سے اہم حصہ “سی سی آئی اے ٹاپ 50” جاری کیا گیا جس کا مقصد سائبر سکیورٹی انڈسٹری میں اہل حکام، سرمایہ کاری اداروں، صارفین، کاروباری اداروں اور پریکٹیشنرز کو ٹاپ 50 مسابقتی نیٹ ورک سکیورٹی انٹرپرائزز کی ترقیاتی حیثیت اور صنعتی ڈھانچے کا عالمی جائزہ فراہم کرنا ہے۔ اور متعلقہ پالیسی سازی، سرمایہ کاری کے فیصلہ سازی، پروجیکٹ کی خریداری، اسٹریٹیجک پلاننگ اور صنعت اور مارکیٹ کی سمجھ بوجھ کے لئے مضبوط حوالے کے ساتھ کثیر جہتی معلومات فراہم کریں۔

کیو آئی- اے این ایکس آئی این، سی سی آئی اے ٹاپ 50 کی فہرست میں پہلے نمبر پر

اپنی معروف ٹیکنالوجی اور شاندار مارکیٹ کارکردگی کے ساتھ کیو آئی-اے این ایکس آئی این “سی سی آئی اے ٹاپ 50” میں پہلے نمبر پرموجود ہے اوریہ سائبر سیکورٹی انڈسٹری میں تسلیم شدہ ہے ۔2021  کی سی سی آئی اے ٹاپ 50 کمپنیوں کا انتخاب بنیادی طور پر کاروباری اداروں کی جامع صلاحیت کو دو جہتوں سے پیمائش کرکے کیا جاتا ہے: “وسائل کی طاقت” اور “مسابقت”۔ “وسائل کی طاقت” کے انڈٰکیٹرز یہ ہیں: چاہے کوئی کمپنی عوامی طور پر درج ہو، کمپنی کی کل آپریٹنگ آمدنی، مارکیٹ ویلیو، ایچ آر اسکیل اور معیار کی تشخیص کی گئی ہو۔ “مسابقت” کے انڈٰکیٹرز یہ ہیں: برانڈ اثر، سیکورٹی کاروباری آمدنی اور مجموعی منافع، سیکورٹی کاروباری شرح نمو، خالص منافع کی شرح، ریوینیو کمپوزیشن، اسٹاف کمپوزیشن، سروس سے متعلق اہلیتوں کی مقدار اور سطح، مصنوعات سے متعلق اہلیت کی مقدار اور سطح، آر اینڈ  ڈی سرمایہ کاری اور کل کاروباری آمدنی میں اس کا تناسب وغیرہ۔

2020 میں چین کی سائبر سیکورٹی صنعت میں بڑے کاروباری اداروں کے مارکیٹ شیئر کے مطابق کیو آئی- اے این ایکس آئی این 4.16 ارب آر ایم بی کی سکیورٹی بزنس آمدنی کے ساتھ صنعت میں پہلے نمبر پر ہے۔ اپنی “مضبوط آر ڈی” حکمت عملی پر عمل کرتے ہوئے کیو آئی-اے این ایکس آئی این نے ایک مضبوط پروڈکٹ میٹرکس، آٹھ سائبر سیکورٹی آراینڈ ڈی پلیٹ فارمز تعمیر کیے ہیں اور نئی نسل کے سائبر سیکورٹی لیڈر کے طور پر تیار کیا ہے۔

ماخذ: چائنا سائبر سیکیورٹی انڈسٹری الائنس (سی سی آئی اے)

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:

لنک: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=394585

Comments are closed.

Scroll To Top