Home / Press Release / ‫ساتواں میری ٹائم سلک روڈ (فوژو) بین الاقوامی سیاحتی میلہ شروع ہونے والا ہے

‫ساتواں میری ٹائم سلک روڈ (فوژو) بین الاقوامی سیاحتی میلہ شروع ہونے والا ہے

فوژو، چین، 23 نومبر، 2021 /ژن ہوا- ایشیانیٹ/–  ساتواں میری ٹائم سلک روڈ (فوژو) بین الاقوامی سیاحتی میلہ 23 نومبر سے شروع ہو رہا ہے۔ اس میلے کی میزبانی چین کی وزارت ثقافت و سیاحت اور صوبہ فیوجِن کی پیپلز گورنمنٹ نے کی ہے، میلے کا اہتمام فیوجِن کے صوبائی محکمہ ثقافت و سیاحت اور فوژو کی پیپلز گورنمنٹ نے کیا ہے۔ یہ میلہ، جس کی تھیم میری ٹائم سلک روڈ کوآپریشن برائے ثقافت و سیاحت کو فروغ دینا ہے، اسے آن لائن اور آف لائن دونوں طرح سے منعقد کیا جائے گا، جو میری ٹائم سلک روڈ کے ساتھ ثقافت اور سیاحت کے لیے ایک بین الاقوامی تقریب کے طور پر اپنی حیثیت کو اجاگر کرے گا۔

فوشان کنٹری پارک، فوژو شہر، فیوجِن صوبہ، چین

یہ میلہ بنیادی اور متعلقہ سرگرمیوں کا وسیع سلسلہ پیش کرے گا، جیسے کہ افتتاحی تقریب اور ثقافت و سیاحتی تعاون کا سربراہی اجلاس، اور میری ٹائم شاہراہ ریشم کی رات۔ سی پی سی فوژو میونسپل کمیٹی برائے تشہیری محکمہ کے مطابق میری ٹائم سلک روڈ کے ساتھ واقع ممالک کے سفارت خانوں اور قونصل خانوں کے نمائندوں، بیلٹ اینڈ روڈ کے ساتھ  ممالک اور خطوں کی سیاحتی ایجنسیوں کے ساتھ ساتھ میری ٹائم سلک روڈ ٹورازم پروموشن الائنس کے نمائندوں کو اس شاندار تقریب میں شرکت کے لیے مدعو کیا جائے گا۔  یہ میری ٹائم سلک روڈ کے ساتھ ثقافتی تبادلے کے مزید مواقع فراہم کرے گا۔ سرگرمیوں کے ایک وسیع سلسلے کے ساتھ، یہ میلہ دسمبر کے وسط تک جاری رہے گا۔

میری ٹائم سلک روڈ (فوژو) بین الاقوامی سیاحتی میلہ فیوجِن صوبے اور فوژو شہر کے لیے ایک اہم منصوبہ ہے، جو 21ویں صدی کی میری ٹائم سلک روڈ کے بنیادی علاقے کی تعمیر کو تیز کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ یہ میلہ 2015 سے 2020 تک مسلسل چھ سالوں سے منعقد کیا جارہا ہے۔ اس نے میری ٹائم سلک روڈ کے ساتھ اور اس کے آس پاس کے ممالک کے لیے ایک نئے علاقائی سیاحتی تعاون کے پلیٹ فارم کی تشکیل کو فعال کیا ہے، جہاں وہ اپنی کامیابیوں کی نمائش کر سکتے ہیں اور باہمی فائدے حاصل کر سکتے ہیں۔

ماخذ: سی پی سی فوژو میونسپل کمیٹی کا تشہیری محکمہ

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:
لنک:  http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=408139

Comments are closed.

Scroll To Top