Home / Press Release / ‫ایکو فورم گلوبل گوئیانگ 2021 کا آغاز

‫ایکو فورم گلوبل گوئیانگ 2021 کا آغاز

گوئیانگ، چین، 13 جولائی 2021 /پی آر نیوز وائر/ — 12 سے 13 جولائی تک چین کے جنوب مغربی صوبے گوئیانگ میں ایکو فورم گلوبل گیانگ 2021 (ای ایف جی 2021) کا انعقاد کیا گیا۔ ای ایف جی 2021 واحد قومی سطح کا بین الاقوامی فورم ہے جس کا موضوع چین میں ماحولیاتی تہذیب ہے۔ اسے دس سیشنز کے لئے منعقد کیا گیا ہے۔ “سبز اور کم کاربن کی ترقی انسان اور فطرت کے لئے زندگی کی ایک کمیونٹی کو فروغ دے رہی ہے” کے موضوع کے ساتھ درج بالا فورم آن لائن اور آف لائن دونوں طرح سے منعقد کیا گیا۔

این پی سی کی قائمہ کمیٹی کے چیئرمین سی پی سی سینٹرل کمیٹی کے پولیٹیکل بیورو کی قائمہ کمیٹی کے رکن لی ژانشو نے کانفرنس میں کلیدی تقریر کرتے ہوئے کہا کہ ماحولیاتی تہذیب کے سفر میں چین ترقیاتی تصورات اور ترقیاتی طریقوں میں گہری تبدیلی سے گزر رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ چین کے جنگلات کے وسائل کی نمو کا رقبہ 70 ملین ہیکٹر سے تجاوز کر گیا ہے جو گزشتہ دس سالوں میں دنیا میں پہلے نمبر پر ہے۔ چین نے دنیا کا سب سے بڑا صاف توانائی کا نظام تعمیر کیا ہے جس میں فوٹو وولٹیک، ہوا کی توانائی کی تنصیب کی صلاحیت اور بجلی کی پیداوار دنیا میں پہلے نمبر پر ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ چین کی جدیدیت انسان اور فطرت کے ہم آہنگ بقائے باہمی کی جدیدیت ہے۔ ہم بنی نوع انسان کے مشترکہ مستقبل کے ساتھ کمیونٹی کے تصور کو برقرار رکھیں گے اور عالمی آب و ہوا اور ماحولیاتی چیلنجوں سے نمٹنے اور زمین کے ماحولیاتی تحفظ کو برقرار رکھنے میں مثبت تعاون کرنے کے لئے عالمی برادری کے ساتھ مل کر کام کریں گے۔

ای ایف جی 2021 کی افتتاحی تقریب میں پرفارمرز ڈونگ ایتھنک عظیم الشان گانا گارہے ہیں۔

جون 2016 میں صوبہ گوئژو کو قومی ماحولیاتی تہذیب تجرباتی زونز کے پہلے بیچ کے طور پر منظور کیا گیا تھا۔ گوئژو کی اقتصادی شرح نمو گذشتہ 40 سہ ماہیوں سے چین میں سرفہرست تین میں شامل ہے۔گرین اکانومی جی ڈی پی کا 42 فیصد اور جنگلات کی کوریج کی شرح 61.51 فیصد تک پہنچ گئی۔ لی ژانشو کا کہنا تھا کہ “گوئژو نہ صرف ماحولیاتی تہذیب کی تعمیر کی تلاش کرتا ہے بلکہ ماحولیاتی تہذیب کی تعمیر کی کامیابیوں سے بھی فائدہ اٹھاتا ہے۔ گوئژو کی ماحولیاتی تہذیب کی تعمیر  چین کی کامیابیوں کی ماحولیاتی تہذیب کی تعمیر میں ایک مائیکروکوسوم ہے۔ “سی پی سی گوئژو صوبائی کمیٹی کے سکریٹری اور گوئژو صوبائی عوامی کانگریس کی قائمہ کمیٹی کی چیئر وومن شین یکین نے  تقریر کرتے ہوئے کہا کہ گوئژو اچھے ماحولیاتی تہذیب کی تعمیر میں ترقی اور مسابقتی فوائد کو مستحکم کرے گا اور نئی کامیابیاں حاصل کرنے کی کوشش کرے گا۔

 

 

Comments are closed.

Scroll To Top