Home / Press Release / ‫کیانہائی کا بہترین کاروباری ماحول ہانگ کانگ کی خواتین انٹرپرینیور کی بہتر معاونت کرتا ہے

‫کیانہائی کا بہترین کاروباری ماحول ہانگ کانگ کی خواتین انٹرپرینیور کی بہتر معاونت کرتا ہے

شینزن، چین، 18 جون 2022 /ژنہوا-ایشیانیٹ/– 15 جون کو ایک تقریب کا تھیم “چینی ود دی سیم روٹ؛ کارنیول آف شینزن- ہانگ کانگ ہینڈ ان ہینڈ”  جنوبی چین کے صوبہ گوانگ ڈونگ کے شہر کیانہائی میں منعقد کیا گیا اور ہانگ کانگ اور مکاؤ میں بیک وقت براہ راست نشریات کا انعقاد کیا گیا۔ ہانگ کانگ کی خواتین انٹرپرینیورز نے کیانہائی شینزن ہانگ کانگ یوتھ انوویشن اینڈ انٹرپرینیور حب (کیو ایس ایچ کے آئی ای ایچ) سے شرکت کی۔ ماڈرن سروس انڈسٹری کوآپریشن زون کی اتھارٹی کے مطابق یہ تقریب ہانگ کانگ کی مادر وطن واپسی کی 25 ویں سالگرہ منانے کے لیے تھی۔

“گوانگ ڈونگ- ہانگ کانگ- مکاؤ گریٹر بے ایریا ڈویلپمنٹ اسٹریٹجی-نیشنل ویمن انٹرپرینیور اینڈ انوویشن بیس” کیو ایس ایچ کے آئی ای ایچ 2019 میں قائم کیا گیا تھا اور اب تک اس بیس نے کل 41 خواتین انٹرپرینیوریل ٹیموں کو فروغ دیا ہے۔

آج تک ہانگ کانگ سے تعلق رکھنے والی خواتین انٹرپرینیورز کیانہائی نوجوان انٹرپرینیورز میں اہم کردار ادا کر رہی ہیں۔اس کی ایک مثال کیانہائی کے ہانگ کانگ چیمبر آف کامرس کی نائب صدر اور کیو ایس ایچ کے آئی ایچ سی ای ایچ نیشنل ویمن انٹرپرینیور اینڈ انوویشن بیس کی رہنما سسلی چینگ ہیں۔انہوں نے 2018 میں کیانہائی میں رہنا شروع کیا تھا۔ “یہاں جو چیز مجھے اپنی جانب متوجہ کرتی ہے وہ خوبصورت ماحول، خوشگوار ہریالی اور جدید شہری منظر ہے۔یہاں گھومنا پھرنا بھی آسان ہے۔ ہانگ کانگ میں میری کمپنی کیانہائی کے بہت قریب ہے جو عام طور پر آدھے گھنٹے کی ڈرائیو پر ہے۔ ”

2020 میں، سسلی چینگ نے اپنا کیریئر کیانہائی میں منتقل کیا۔ حب میں انہوں نے “بیس ورک ایکسلریٹر پروگرام” کا آغاز کیا جس سے ہانگ کانگ کی کمپنیوں کو آپریٹنگ لاگت میں کمی لاکر گوانگ ڈونگ ہانگ کانگ میکاؤ گریٹر بے ایریا میں تیزی سے اترنے میں مدد ملتی ہے۔سسلی چینگ نے کہا کہ “کاروبار شروع کرتے وقت، آپ کو ہمیشہ الجھن رہتی ہے۔ نیشنل ویمن انٹرپرینیور اینڈ انوویشن بیس پر تربیت اور تبادلے کی سرگرمیاں ہانگ کانگ کی کاروباری خواتین کو کیانہائی میں انکی الجھنوں سے نکلنے کے آئیڈیاز فراہم کر سکتی ہیں۔

کیانہائی میں ہانگ کانگ کی خواتین انٹرپرینیورزاتنی مصروف ہیں جس کا کوئی تصور بھی نہیں کر سکتا۔ روبی فانگ ان مصروف ترین لوگوں میں شامل ہیں۔

بیرون ملک قانون کی تعلیم حاصل کرنے سے لے کر کیریئر میں مکمل تبدیلی لانے سے لے کر پیشہ ور فیشن ڈیزائنر بننے تک، فانگ میں کبھی بھی ہیلو کی کمی نہیں رہی: ہانگ کانگ کے دس نمایاں نوجوان افراد، روبی فانگ ہاؤٹ کوچر کپڑوں کے برانڈ کے بانی وغیرہ۔ تاہم، وہ اب بھی کیانہائی میں کاروباری سڑک پر سست ہونے کی جرات نہیں کرتی ہیں۔جیسا کہ اس نے دکھایا، “جیسے ہی میں آنکھیں کھولتی ہوں، مقابلہ شروع ہو جاتا ہے۔”

یہ کیو ایس ایچ کے آئی ای ایچ میں کاروباری خواتین کی اصل حالت ہے۔ روبی فانگ کی طرح ہانگ کانگ کی بہت سی دیگر خواتین کاروباری ٹیمیں بھی یہاں مزید امکانات تلاش کر رہی ہیں۔

کیانہائی اپنے مسلسل بہتر کاروباری ماحول کے لئے شروع کرنے کے لئے زیادہ سے زیادہ خواتین کو قابل بنا رہا ہے۔ سسلی چینگ نے کہا کہ کیانہائی مجھے سب سے زیادہ متاثر کرتا ہے وہ اس کی ‘جوانی’ اور ‘خدمت’ ہے۔میرے ارد گرد کی خواتین کاروباری دوستوں کو کیانہائی کا ماحول پسند ہے۔

کہا جاتا ہے کہ ہانگ کانگ کی کاروباری خواتین کی بہتر خدمت کے لیے کیانہائی اپنے کاروباری ماحول کو مسلسل بہتر بنائیں گے۔حال ہی میں اس نے “ٹیلنٹ سروس اینڈ سپورٹ پروگرام” انجام دیا ہے جس میں حکومت، کاروبار اور زندگی میں بین الاقوامی صلاحیتوں کے لئے 451 خدمات کو مربوط کیا گیا ہے اور کیانہائی میں عوامی ٹیلنٹ سروسز کی مکمل کوریج کی گئی ہے۔سسلی چینگ نے کہا کہ خواتین کاروباری افراد کو کام یا زندگی میں جو بھی مشکلات پیش آئیں، ہم کیانہائی انتظامیہ یا کیو ایس ایچ کے آئی ای ایچ سے بات چیت کے بعد فوری جواب حاصل کر سکتے ہیں۔

کیانہائی کا خوشگوار کاروباری اور دوستانہ ماحول ہانگ کانگ کی کاروباری خواتین کو جو اپنے خوابوں کو مزید اعتماد اور مستقبل کے بارے میں سوچنے کے لئے آئی ہیں۔جس طرح روبی فانگ نے کہا تھا کہ ایک کاروباری خاتون کی حیثیت سے نئے دور میں بامعنی زندگی گزارنے اور کام کرنے کا طریقہ مطالعہ کے لائق  ہے۔ کیانہائی میں “شی پاور” کا امکان امید افزا ہے۔

ماخذ:  کیانہائی شینزن-ہانگ کانگ ماڈرن سروس انڈسٹری کوآپریشن زون کی اتھارٹی

Comments are closed.

Scroll To Top