Home / Press Release / کارگِل اور رِزق بھوک سے پاک پاکستان بنانے کے لئے یکجا ہوگئے

کارگِل اور رِزق بھوک سے پاک پاکستان بنانے کے لئے یکجا ہوگئے

کراچی، پاکستان، 2 ستمبر 2021 /پی آر نیوز وائر/ — غذائی عدم تحفظ پاکستان کو درپیش ایک بڑا چیلنج بنا ہوا ہے۔ دنیا کی معروف زراعت اور فوڈ پروسیسنگ کارپوریشنز میں سے ایک کارگل نے کراچی کے شہر لیاری میں پاکستان کا پہلا کارگل رزق بینک قائم کرنے کے لیے ایک ممتاز غیر منافع بخش خوراک کی تقسیم کرنے والی تنظیم رزق کے ساتھ تعاون کیا ہے۔ کارگل رزق ایکو سسٹم خوراک کے تحفظ کے لئے ایک کمیونٹی بنانے، کھانے کے ضیاع کو کم کرنے اور کمیونٹی میں سالانہ تقریبا 200,000 کھانے تقسیم کرنے کے لئے کام کرے گا۔

رزق بینکس کے پاس تازہ اور خشک کھانے کو بچانے اور چینل کرنے کے لئے ذخیرہ کرنے کی سہولیات ہیں۔ یہ کمیونٹی ممبران اور شراکت دار ایجنسیوں کو تربیت اور ورکشاپس کے ساتھ ناصرف بااختیار بناتا ہے بلکہ شعور بھی دیتا ہے۔ یہ لیاری میں غذائی عدم تحفظ اور بھوک کے خاتمے کے لئے اپنی چار اہم خدمات رزق دیگ، رزق راشن، رزق بچاؤ اور رزق فیوچر جنریشن کے ساتھ اپنا حصہ ڈالے گا۔https://mma.prnewswire.com/media/1607458/Cargill_and_Rizq.jpg

رزق دیگ کے تحت روزانہ کمیونٹی کے اندر کھانا تقسیم کیا جائے گا۔ رزق راشن، غذائی قلت کا شکار خاندانوں کو شناخت کرکے ماہانہ خوراک فراہم کرے گا۔ رزق بچاؤ اقدام، کم آمدنی والے گھرانوں میں اضافی خوراک ذخیرہ کرنے اور تقسیم کرنے پر غور کرےگا۔ آخر میں، رزق فیوچر جنریشن پروگرام جس کے تحت اسکولوں اور یونیورسٹیوں کے نوجوانوں پر مشتمل رضاکارانہ پروگرام زیرو فوڈ ویسٹ کی سرگرمیوں کی معاونت اور بھوک سے پاک پاکستان کی جانب کام کرنے کے لیے تعینات کیے جاتے ہیں۔

کارگل پاکستان کے صدر عمران نصر اللہ نے اس شراکت داری پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ “بہت سے ترقی پذیر ممالک کی طرح پاکستان کو بھی غذائی تحفظ کے بحران کا سامنا ہے جہاں روزانہ لاکھوں خاندان بھوکے سوجاتے ہیں۔ کوویڈ19 وبا نے صورتحال کو مزید تشویشناک سطح تک بڑھا دیا ہے۔ “انہوں نے مزید کہا کہ آج تک 15 کارگل رزق بینکس قائم کیے جا چکے ہیں جن کے ذریعے ہم نے ایک کروڑ سے زائد لوگوں کو کھانا پیش کیا ہے، ایک ملین کلو سے زائد خوراک بچائی ہے، 1000 سے زائد خاندانوں کو انکیوبیٹ کیا ہے اور ضرورت مندوں میں 70 ہزار سے زائد کھانے کے پیکٹس تقسیم کیے ہیں۔ کارگِل کو پاکستان سے بھوک اور غذائی قلت کے خاتمے کے لئے ایکو سسٹم کو فعال بنانے پر رزق کے ساتھ شراکت داری پر فخر ہے۔https://mma.prnewswire.com/media/1607459/Hunger_Free_Pakistan.jpg

پروگرام کے دوسرے مرحلے میں رزق ایکسچینج قائم کیا جائے گا جو بھوک سے پاک قوم کی تشکیل کے لئے وسائل کو متحرک کرنے کے لئے مختلف اسٹیک ہولڈرز کی مشترکہ کوشش ہے۔رزق ایکسچینج کا مقصد اپنی کلاؤڈ فوڈ بینکنگ ٹیکنالوجی کی حمایت سے اسٹیک ہولڈرز کے ایک کنسورشیم کو جوڑنا ہے جس میں این جی اوز، کارپوریشنز، اسکولز، ریستوران، اسپتال اور یونیورسٹیاں شامل ہیں اور ساتھ ہی معاشرے کے ہر شعبے کے رضاکار پروگرام بھی شامل ہیں تاکہ رزق بینکس کے ملک گیر نیٹ ورک کے ذریعے حقیقی وقت میں فائدہ اٹھانے والوں تک رسائی حاصل کی جاسکے۔ رزق ایکس چینج پلیٹ فارم پاکستان میں غذائی انسان دوستی کے رابطے، قابل پیمائش اثرات اور شفافیت کی حقیقی تصویر کشی کرے گا۔ کراچی کے علاقے لیاری میں رزق بینک کے قیام سے دلچسپی رکھنے والے اسٹیک ہولڈرز کے اکٹھے ہونے اور ملک بھر میں خود کو پائیدار رکھنے والی کمیونٹیز کو مزید فروغ دینے کے لئے موثر طور پر لائحہ عمل کا کام ملے گا۔ ایک بار لیاری، کراچی میں قائم ہونے والے اس ماڈل کو بھی اس شراکت داری کے ذریعے ملک بھر کے اہم مقامات پر وسیع کیا جائے گا۔

اس اشتراک پر اپنی رائے کا اظہار کرتے ہوئے رزق کے سی سی او موسیٰ عامر نے کہا کہ ہم کارگل پاکستان کے شکر گزار ہیں کہ انہوں نے رزق کے ساتھ بھوک سے پاک پاکستان بنانے کے مشن میں شمولیت اختیار کی۔ اس شراکت داری نے ہمارے اجتماعی اقدامات کو وسیع تر کمیونٹیز تک پہنچنے اور بہت کم عرصے میں غذائی تحفظ کے ساتھ بااختیار بنانے کے قابل بنایا ہے۔وہ دن دور نہیں جب پاکستان کے ہر گھر میں خوراک محفوظ ہوگی اور  ترقی رک نہیں سکے گی۔https://mma.prnewswire.com/media/1488953/Cargill_Logo.jpg

کمیونٹیز کو محفوظ، ذمہ دارانہ اور پائیدار طریقے سے پرورش دینے کے اپنے کارپوریٹ مقصد کو آگے بڑھاتے ہوئے کارگل نے پروگرام کی بیج فنڈنگ میں اہم کردار ادا کیا ہے اور وہ رزق کو فوڈ بینک کے کاموں کو چلانے اور وسعت دینے کے لئے تکنیکی مشاورتی خدمات میں مدد فراہم کرے گا۔ کارگِل ملازمین کارگل رزق بینک میں رضاکاروں کے طور پر بھی سرگرمی سے مشغول ہوں گے۔ رزق اس اختراعی ماڈل کی آن گراؤنڈ تعیناتی اور آپریشنز کا انتظام کرے گا۔ وہ اس بڑھتے ہوئے اقدام کے حصے کے طور پر کارگل رزق بینک اور رزق ایکس چینج کی تعیناتی کے لئے مجموعی حکمت عملی بھی فراہم کریں گے۔

کارگِل کے بارے میں

کارگل  70 ممالک میں 155,000 ملازمین کے بارے میں دنیا کو محفوظ، ذمہ دارانہ اور پائیدار طریقے سے پرورش دینے کے ہمارے مقصد کو حاصل کرنے کے لئے مسلسل کام کرتے ہیں۔ ہر روز ہم کسانوں کو بازاروں، صارفین کو اجزاء اور لوگوں اور جانوروں کو پھلنے پھولنے کی ضرورت والی خوراک سے جوڑتے ہیں۔

ہم 155 سال کے تجربے کو نئی ٹیکنالوجیز اور بصیرت کے ساتھ ملا کر 125 سے زائد ممالک میں خوراک، زراعت، مالیاتی اور صنعتی صارفین کے لئے ایک معتبر شراکت دار کے طور پر کام کرتے ہیں۔ ساتھ ساتھ ہم زراعت کے لئے ایک مضبوط اور پائیدار مستقبل بنا رہے ہیں۔ مزید معلومات کے لیے وزٹ کریں Cargill.comاور ہمارے نیوز سینٹر

پاکستان میں کارگل کے بارے میں

کارگل نے 1984 سے پاکستان میں کام کرنا شروع کیا۔ آج اس کے ریفائنڈ تیل، جانوروں کی خوراک، اناج اور تیل کے بیج، کپاس، غذائی اجزاء، چینی اور دھاتوں میں کاروبار موجود ہیں۔ کارگِل پاکستان میں پام آئل اور سویا بین اور کوکو پاؤڈر کے اہم سپلائرز میں سے ایک ہے۔ کراچی میں اپنے ہیڈ آفس کے ساتھ کارگل نے حال ہی میں لاہور میں ایک اور دفتر کھولا ہے۔

رزق ٹرسٹ کے بارے میں

رزق ایک عوامی طاقت کا سماجی تبادلہ ہے جو اپنی حقیقی صلاحیت کو پورا کرنے کے لئے انسانی زندگی کو پائیدار رکھتا ہے۔ اس کا مقصد ہمارے نظام کے اندر موجود خرابیوں کو اشتراک، احسان اور ہمدردی کی خوبیوں سے بدلنا ہے تاکہ زمین پر خود کو برقرار رکھنے والے محلے، برادریاں اور زندگی تخلیق کی جا سکے۔ فوڈ بینکوں اور آن گراؤنڈ پارٹنر غیر منافع بخش اداروں کے نیٹ ورک کی رہائش، ہم غذائی عدم تحفظ کا شکار افراد کی شناخت کرتے ہیں اور انہیں غذائیت سے بھرپور اور مستحکم خوراک کی فراہمی یقینی بناتے ہیں۔ یہ نیٹ ورک نیشنل کنسورشیم آف اسٹیک ہولڈرز کے ذریعہ فعال اور مالی معاونت فراہم کرتا ہے اور پاکستان کے نوجوانوں کے ذریعہ اس کی حمایت کی جاتی ہے۔

رزق اب تک ایک کروڑ سے زائد کھانے تقسیم کرنے میں کامیاب رہا ہے، مجموعی طور پر 10 لاکھ کلو گرام سے زائد اضافی خوراک کی بچت کی گئی ہے جو نتیجتا بے سہارا لوگوں میں تقسیم کی گئی ہے اور آخر میں رزق فعال کمیونٹیز میں رزق فوڈ بینکس کے ذریعے 1000 سے زائد خاندانوں کو رزق فراہم کیا گیا ہے۔

مزید تفصیلات کے لیے وزٹ کریں sharerizq.com/

تصویر:  https://mma.prnewswire.com/media/1607458/Cargill_and_Rizq.jpg

تصوی:ر https://mma.prnewswire.com/media/1607459/Hunger_Free_Pakistan.jpg

لوگو: https://mma.prnewswire.com/media/1488953/Cargill_Logo.jpg

Comments are closed.

Scroll To Top