Home / Press Release / ‫چپنگ، چین میں تیار کردہ کالی مٹی کے برتن: ایک جادوئی فن جو ہزاروں سالوں پر محیط ہے

‫چپنگ، چین میں تیار کردہ کالی مٹی کے برتن: ایک جادوئی فن جو ہزاروں سالوں پر محیط ہے

لیاؤچینگ، چین، 17 نومبر 2022ء/ژنہوا-ایشیانیٹ/–
مٹی کے برتنوں کا ہنر انسانی تہذیب کی ایک بڑی نشانی ہے۔
گزشتہ تین دہائیوں کے دوران، چینی ماہرین آثار قدیمہ نے چپنگ کے جیاؤچانگپو میں لونگشن کلچر سائٹ پر چار جگہ کھدائیاں کی ہیں، جہاں مٹی کے برتنوں، پتھر اور ہڈیوں کی باقیات کے تقریبا 1،000 ٹکڑے دریافت کیے گئے ہیں۔ ان میں سے، 2001 میں کھدائی کی گئی مٹی کے برتنوں کے تین بھٹے چین میں لونگشن ثقافت کا سب سے مکمل کلسٹر ہیں، جو اس دور کے سماجی و اقتصادی نمونوں میں تحقیق کے لئے ثقافتی آثار کا ایک قابل قدر ذریعہ ہیں۔

 جیولونگژن

ماہرین آثار قدیمہ کی تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ شیڈونگ صوبے کے لیاؤچینگ شہر کے چپنگ ڈسٹرکٹ میوزیم میں موجود کالی مٹی کے برتن کی وافر مقدار 4،000 سے 5،000 سال قبل لونگشن ثقافت کے دور کے دوران تیار کی گئی تھی۔ وہ شکل میں خوبصورت، پیٹرن میں سادہ اور اصل میں پراسرار ہیں۔

چپنگ کالی مٹی کے برتنوں کا خام مال دریائے زرد کے منفرد دریا کے نیچے خالص اور نازک سرخ مٹی ہے۔ چپنگ کالی مٹی کے برتنوں کو پرانے زمانے کی سیلنگ-سموکنگ- کاربورائزنگ کے عمل میں پکایا جاتا ہے جنہیں عمومی دھلائی، جِگرنگ، خشک کرنے، تراشنے، کیلنڈرنگ، کندہ کاری اور پالش سمیت متعدد مراحل سے گزار کر نکالا جاتا ہے۔ جیسا کہ  سیاہ رنگ ایک پراسرار اور خوبصورت معنی رکھتا ہے،  تو  اسی لئے چپنگ کالی مٹی کے برتن جمالیاتی طور پر خوش نما ہوتے ہیں۔

 سوئیہان سانیو

چپنگ بلیک پوٹری بنانے والوں نے، 1990 کی دہائی کے وسط سے، کالی مٹی کے برتنوں جیسے چینی خزانے کو وراثت میں حاصل کرنے اور تیار  کرنے، سیاہ مٹی کے برتنوں کے دستکاری کی تکنیکوں کو جانچنے کے لیے خود کو وقف کر دیا ہے، جس سے لیاوچینگ بلیک پوٹری اکیڈمی کے قیام کو ممکن بنایا گیا اور جسے بعد میں چپنگ تاؤیوان بلیک پوٹری آرٹ کمپنی، لمیٹڈ  نے اپنایا۔ مخصوص چپنگ بلیک مٹی کے برتنوں کو اس کے کھوکھلے  بنائے گئے  اعلی  نقوش کے لئے جانا جاتا ہے۔ فراست سے ڈیزائن کیے گئے اور باریک طریقے سے تیار کیے گئے، ان میں خوبصورت نقش و نگاری اور ایک آفاقی نمونہ زبان کی خاصیت ہے ، یہ فنکاروں اور کلیکٹرز کی نظر میں بہت اہمیت کی حامل ہے۔

ماخذ: چپنگ کاؤنٹی پیپلز گورنمنٹ کا انفارمیشن آفس

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:

لنک:  http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=433957

 ژن فینگوو ہواشا

لنک: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=433966

لنک:  http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=433967

 

 

Scroll To Top