Home / Press Release / ضلع گنگنان، گوئگنگ، گوانگشی: چاؤشو ڈاؤن میں انقلابی تبدیلی

ضلع گنگنان، گوئگنگ، گوانگشی: چاؤشو ڈاؤن میں انقلابی تبدیلی

گوئگنگ، چین، 11 دسمبر 2021 /ژن ہوا-ایشیانیٹ/– حالیہ دنوںمیں، چاؤشو – چائنا  ڈاؤن ویلی کے پلاٹ بی کی تعمیر  زوروں  پر ہے اور زمین کو ہموار کرنے کے لئے متعدد بڑی مشینیں لگائی گئی ہیں، کیونکہ یہاں ایک ڈاؤن فیدر فیکٹری تعمیر کرنے کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔ ضلع گنگنان کے تشہیری محکمہ گوئگنگ کے مطابق اس منصوبے کیکل اراضی رقبہ جو ہموار ہوگا، 69618.12 مربع میٹر ہے، دو پیداواری ورکشاپس تعمیر کرنے کا منصوبہ ہے جو 40 ہزار مربع میٹر کے رقبے پر محیط ہیں۔ اس سال اپریل میں پلاٹ ‘اے’ کو پیداوار میں شامل کیا گیا ہے جو ضلع گنگنان میں ڈاؤن فیدر انڈسٹری کی تبدیلی اور اپ گریڈیشن میں ایک لازمی پیش رفت ہے۔

زیر تعمیر چاؤشو – چین ڈاؤن ویلی

1980 کی دہائی میں گوانگ ژی کے ضلع گنگنان، گوئگنگ کی چاؤشو ڈاؤن فیدر انڈسٹری پھل پھول رہی تھی۔ 40 سال سے زیادہ عرصے سے چاؤشو ڈاؤن فیدر انڈسٹری نے اعلیٰ معیار کے ڈاؤن وسائل اکٹھا کرکے اور بہت کم سرمایہ کاری کے ساتھ صنعتوں پر انحصار کرتے ہوئے لیکن فوری نتائج کے ساتھ ساتھ کاروبار اور زراعت میں لچک کے ساتھ  “چین میں ڈاؤن کے آبائی شہر”، “چین میں اعلی معیار کی  ڈاؤن پروڈکس بیس اور “چین میں بہترین ڈاؤن فیدر انڈسٹریل کلسٹر” کی بنیاد رکھی ہے۔ یہ مصنوعات ژجیانگ، شنگھائی اور جاپان، کوریا، امریکہ اور یورپ سمیت دیگر خطوں اور ممالک کو فروخت کی جاتی ہیں اور پروسیسنگ کا حجم چین کا 28 فیصد یعنی دنیا کا 18 فیصد ہے۔

موجودہ فوائد کو مستحکم کرنے کے لئے چاؤشو ٹاؤن حکومت اور گوانگ ژی چاؤشو لوٹس ڈاؤن فیدر گروپ کمپنی لمیٹڈنے مشترکہ طور پر چاؤشو- چائنا ڈاؤن ویلی کا پروجیکٹ قائم کرنے کی تیاری کی ہے تاکہ اسے ، جدت سازی اور بین الاقوامیت سازی ، دانش سازی کے ساتھ معیاری  جدید ٹیکنالوجی اور اعلی ویلیو ایڈڈ مصنوعات کی  ایک نئی فیکٹری میں ڈھالا جا جاسکے۔مجموعی سرمایہ کاری آر ایم بی 1.615 بلین ہونے کی توقع ہے اور تعمیر کے لئے عمارت کا رقبہ 46.19 ہیکٹر رہنے کا منصوبہ ہے۔ اس منصوبے کو تین مرحلوں میں تقسیم کیا جائے گا جس کی تعمیر کی مدت 5 سال پر محیط ہوگی۔ پروجیکٹ کے لئے برانڈ کی کاشت کاری کے منصوبے پر فعال طور پر عمل درآمد کیا گیا ہے جس میں 20 سے زائد اعلی معیار کے برانڈز، جیسے “چاؤشو ڈاؤن”، “لوٹس ڈاؤن کلیٹ” اور “لوٹس سٹی ہوم ٹیکسٹائل” کی کاشت کی گئی ہے پروجیکٹ کے لئے بھی ہائی ٹیک ٹیکنالوجیز متعارف کرائی گئی ہیں جس میں کم کاربن ماحولیاتی تحفظ کی ٹیکنالوجی، گندے پانی کے ماحولیاتی تحفظ کا علاج اور ری سائیکلنگ اور پیداواری توانائی کی اعلی تبدیلی کی شرح اور یزیلیف ایکولوجیکل بریڈنگ بیس، ڈاؤن مصنوعات کی مخصوص بدبو کو ختم کرنے اور چاؤشو کی اعلی معیار کی فراہمی کے خام مال کی مزید ضمانت دینے کے لئے تعمیر کیا گیا ہے۔ ڈیٹرجنٹ سے پاک پروڈکشن لائن اور ایک جدید اسٹریلائیزیشن نظام کو مصنوعات کی بدبو کو ختم کرنے اور ڈاؤن کی اصل ماحولیاتی خصوصیات کو برقرار رکھنے کی بنیاد پر مصنوعات کے معیار کو بہتر بنانے کے لئے منصوبے کو مزید جدت سے تیار کیا گیا ہے۔ مزید برآں، چاؤشو ڈاؤن ٹریڈنگ سینٹر اور ایکسپو سائنس اینڈ انوویشن سینٹر کے منصوبوں کو مجموعی طور پر فروغ دیا جا رہا ہے تاکہ اختراعی تحقیق اور ترقیاتی ٹیکنالوجیز کابہتر طور پر بندوبست کیا  جا سکے اور صنعتی تکنیکی اختراع کو فروغ دیا جا سکے۔

ڈاؤن پروڈکٹس کا ایک قومی اعلیٰ صنعتی کلسٹر تعمیر کرنے کے لئے یہ پروجیکٹ گوانگ ژی میں واحد روایتی ڈاؤن فیدر انڈسٹری کی تبدیلی اور اپ گریڈنگ کا احساس کرے گا اور سائنسی افزائش نسل، گہری فنشنگ پروسیسنگ اور آن لائن اور آف لائن فروخت کا پورا صنعتی سلسلہ قائم کرے گا۔منصوبے کے عمل میں آنے کے بعد اس کی سالانہ پیداوار 63,000 ٹن ڈاؤن (فیدر)، 5 ملین ڈاؤن کلیٹس، جس کی آؤٹ پٹ ویلیو 10 بلین آر ایم بی اور ٹیکس ریونیو 300 ملین آر ایم بی ہوگی، جس سے 8,000 سے زائد ملازمت کے مواقع پیدا ہوں گے۔

ماخذ: ضلع گنگنان،گوئگنگ کا محکمہ تشہیر

منسلکہ تصویری  لنکس:
لنک : http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=410539

 

 

Comments are closed.

Scroll To Top