Home / Press Release / ‫شَن شی الیکٹرک پاور ٹرانسمیشن” پہلے چار ماہ میں 40 ارب کلوواٹ- گھنٹہ سے تجاوز کر گئی

‫شَن شی الیکٹرک پاور ٹرانسمیشن” پہلے چار ماہ میں 40 ارب کلوواٹ- گھنٹہ سے تجاوز کر گئی

تائی یواِن، چین، 24 مئی 2022 /ژن ہوا-ایشیانیٹ/– حال ہی میں اسٹیٹ گرڈ شَن شی الیکٹرک پاور کمپنی نے اعداد و شمار جاری کیے ہیں جن سے ظاہر ہوتا ہے کہ شَن شی سے بجلی جو دیگر علاقوں میں منتقل کی گئی تھی 40.62 ارب کلو واٹ- گھنٹہ مکمل ہوئی جو سالانہ 1.38 ارب کلو واٹ- گھنٹہ کا اضافہ ہے اور “شَن شی الیکٹرک پاور ٹرانسمیشن” کی نئی توانائی بجلی کے تناسب میں اضافہ ہوتا رہا۔

شَن شی سے بجلی کی ترسیل بڑھانے کے لئے شَن شی الیکٹرک پاور ٹریڈنگ سینٹر مختلف خطوں میں بجلی کی طلب پر خصوصی توجہ دیتا ہے، الیکٹرک پاور ٹرانسمیشن کے لین دین کو لچک دار طریقے سے انجام دیتا ہے اور بین الصوبائی مارکیٹوں کو وسعت دیتا ہے جبکہ الیکٹرک پاور ٹرانسمیشن کے پیمانے کو بڑھاتا ہے، یہ لین دین کی اقسام میں جدت لاتا ہے اور توانائی کی نئی کھپت کو فروغ دیتا ہے۔

رواں سال جنوری میں شَن شی سے الیکٹرک پاور پہلی بار شنگھائی میں داخل ہوئی تھی جس سے ٹرف پیریڈ کے دوران توانائی کی کھپت کی نئی جگہ 300,000 کلوواٹ تک پھیل گئی تھی؛ بیجنگ سرمائی کھیلوں کے دوران تقریبا 800 ملین کلوواٹ- گھنٹہ کی نئی برقی توانائی بیجنگ بھیجی گئی؛ مارچ میں شَن شی صوبے اور ہیبئی فینگننگ پمپڈ اسٹوریج پاور اسٹیشن کی نئی توانائی کمپنی نے پہلی بار کراس پرووینشل انٹرایکٹو متعلقہ لین دین کیا، جس سے نئی توانائی کی کھپت کی جگہ میں 300,000 کلوواٹس کا اضافہ ہوا۔

نیشنل الیکٹرک پاور ٹرانسمیشن بیس کے طور پر اس وقت شَن شی میں 10 الیکٹرک پاور ٹرانسمیشن چینلز موجود ہیں جن کی ٹرانسمیشن کی گنجائش 38.3 ملین کلوواٹ ہے۔ پہلے چار ماہ میں شَن شی سے بجلی بیجنگ، تیانجن، شنگھائی، چونگ چنگ، شانڈونگ، جیانگسو، ہیبئی، ژجیانگ، ہنان اور ہینان سمیت 14 صوبوں اور شہروں میں منتقل کی گئی ہے جو اس حلقے  کی تاریخ میں سب سے زیادہ ہے۔

ماخذ: اسٹیٹ گرڈ شانژی الیکٹرک پاور کمپنی

Comments are closed.

Scroll To Top