Home / Press Release / ‫شاوو، نانپنگ: سیاحت اور ثقافتی صنعتوں کے امتزاج سے بااختیار گرین اکانومی کے ساتھ ابھرنے والاایک ماحولیاتی شہر

‫شاوو، نانپنگ: سیاحت اور ثقافتی صنعتوں کے امتزاج سے بااختیار گرین اکانومی کے ساتھ ابھرنے والاایک ماحولیاتی شہر

شاوو، چین، 31 مئی 2022 /ژنہوا-ایشیانیٹ/– 18 سے 20 مئی تک فوجیان صوبے کے نانپنگ کے شہر شاوو میں ایک درجن سے زائد قومی، صوبائی اور میونسپل ذرائع ابلاغ کے نمائندوں نے شاوو، نانپنگ، فوجیان صوبے میں میڈیا کے تشہیری دورے میں شرکت کی۔

“شاوو ایک عظیم جگہ ہے”، کی تھیم پر مبنی یہ تقریب سی پی سی شاوو میونسپل کمیٹی کے شعبہ تشہیر نے منعقد کی تھی۔ دورے کے دوران انہوں نے شاوو میں گرین اکانومی کی اعلیٰ معیار کی ترقی اور سیاحت اور ثقافتی صنعتوں کے امتزاج سے بااختیار  بننے والےشہر کی دیہی بحالی کا مشاہدہ کیا۔

عنوان: شاوو شہر کا ہیپنگ ٹاؤن

گزشتہ 20 سالوں کے دوران شاوو نے اصلاحات اور ترقی میں قابل ذکر نتائج حاصل کیے ہیں۔ نئے دور کے لیے شاوو نے “1123” ترقیاتی حکمت عملی پیش کیں۔شاوو نئے مواد، جنگلات کی مصنوعات، ثقافتی سیاحت اور صحت کی دیکھ بھال کے لئے سینکڑوں ارب یوآن گرین انڈسٹری کلسٹر تعمیر کرنے اور ریاستی سطح پر اقتصادی ترقی کا زون بنانے کا منصوبہ بنا رہا ہے جس سے شہر کو “شاوو ایک عظیم جگہ” کا خیال فراہم کرنے کے لئے ایک ٹھوس بنیاد رکھی جائے گی۔

شاوو کے نئے نظر ثانی شدہ مجموعی شہری منصوبے میں “خوبصورت واٹر سائڈ ٹاؤن”  کی تعمیر کا ایک خصوصی منصوبہ شامل کیا گیا ہے۔ یہ شہر پانی کے روایتی تصور سے صرف ایک وسیلہ کے طور پر منتقل ہوتا ہے جسے پانی کو متعدد مقاصد کو پورا کرنے کے لئے محفوظ کیا جائے گا، جس میں لوگوں کے فائدے کے احساس کو بڑھانے اور پانی کو صنعتی ترقی کا حصہ بنانے پر توجہ مرکوز کی جائے گی۔ اس سے اس خیال کو مزید تقویت ملتی ہے کہ “شفاف پانی اور سرسبز پہاڑ انمول اثاثے ہیں”۔

شاوو نے اپنے ثقافتی سیاحتی وسائل سے فائدہ اٹھاتے ہوئے شہر بھر میں ہدف پر مبنی اقدامات کیے ہیں۔ اپنی “سیاحت + ثقافت” کی حکمت عملی کے مطابق، اس نے جنکینگ ٹاؤن شپ، ہیپنگ ٹاؤن (ایک مشہور تاریخی اور ثقافتی قصبہ)، ینگہوا (چیری بلوسم) ٹاؤن اور اسپورٹس ٹاؤن جیسے خصوصی قصبوں کا ایک سلسلہ تشکیل دیا ہے۔ یہ شہر سیاحت اور ثقافتی صنعتوں کے امتزاج کے ذریعے دیہی بحالی کو بااختیار بنا رہا ہے۔

آج شاوو اپنے عظیم لوگوں، اپنی انقلابی روایات، سبز ماحولیات، صنعتی ترقی اور اپنی کشادگی اور تہذیب کے لئے جانا جاتا ہے۔ مستقبل میں شاوو ملک بھر میں بہتر طور پر جانا اور سنا جائے گا اور اس کی سبز ترقی کے معیار کو بہتر بنائے گا تاکہ “شاوو ایک عظیم جگہ ہے” کی ساکھ برقرار رہے۔

ماخذ: سی پی سی شاوو میونسپل کمیٹی کا تشہیری شعبہ

تصویر منسلک کرنے کے لنکس:

لنک:  http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=422404

Comments are closed.

Scroll To Top