Home / Press Release / شان شی کوئلے کی پیداوار کی نگرانی اور توانائی کی فراہمی کو یقینی بنانے میں مدد کے لئے برقی توانائی کے بگ ڈیٹا کا استعمال کرتا ہے

شان شی کوئلے کی پیداوار کی نگرانی اور توانائی کی فراہمی کو یقینی بنانے میں مدد کے لئے برقی توانائی کے بگ ڈیٹا کا استعمال کرتا ہے

تائی یوان، چین، 29 جولائی 2022 /ژنہوا- ایشیانیٹ/– کوئلہ موجودہ توانائی کی فراہمی کے لئے “بیلسٹ اسٹون” ہے۔ کوئلے کی پیداوار کی تصدیق اور نگرانی کی مشکلات کے پیش نظر کوئلے کی پیداوار کا ایک بڑا صوبہ شان شی انرجی بگ ڈیٹا سینٹر پر انحصار کرتے ہوئے بجلی کی کھپت اور کوئلے کی پیداوار کے درمیان تعلق پر فعال انداز میں تحقیق کرتا ہے اور توانائی کی بگ ڈیٹا مصنوعات تیار کرتا ہے جو “کوئلے کو بجلی میں تبدیل” کرتی ہیں۔ اور اسے لولیانگ شہر میں آپریشن میں ڈال دیا گیا ہے۔

کوئلے کے 251 انٹرپرائزز کی پیداوار، توانائی کی کھپت، بجلی کی کھپت اور  کوئلے کے کاروباری اداروں کے دیگر اعداد و شمار اکٹھے کیے جا رہے ہیں، کوئلے کو بجلی میں تبدیل کرنے کا کوئلے کی پیداوار کی مانیٹرنگ کا ماڈل حقیقی وقت میں کاروباری اداروں کی پیداواری صورتحال کی مانیٹرنگ کر سکتا ہے۔ ایک بار جب کوئلے کی کان میں توانائی کی غیر معمولی کھپت ہو جائے گی تو یہ نظام کم پیداوار والی قبل از وقت وارننگ معلومات بروقت بھیج دے گا۔ حکومت کے انٹرپرائزز تعاون کے ذریعے کوئلے کی پیداوار بڑھانے اور رسد کو یقینی بنانے میں مدد کے لئے مقامی طور پر آن سائٹ معائنہ، اصلاح اور رائے کے پورے عمل کے لئے ایک بند لوپ ورکنگ میکانزم قائم کیا گیا ہے۔

10 مئی کو “کوئلے کو بجلی میں تبدیل کرنے” کے آپریشن کے بعد سے اسٹیٹ گرڈ شان شی الیکٹرک پاور کمپنی نے مجموعی طور پر 247 مانیٹرنگ اور تجزیہ رپورٹیں فراہم کی ہیں اور 98 آؤٹ پٹ قبل از وقت وارننگ پیغامات جاری کیے ہیں۔ لولیانگ انرجی بیورو کی جانب سے آن سائٹ معائنہ اور اصلاح کے بعد لولیانگ سٹی میں کوئلے کی پیداوار میں سالانہ 10 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

اگلے مرحلے میں اسٹیٹ گرڈ شان شی الیکٹرک پاور کمپنی حکومت اور انٹرپرائز تعاون کو مزید مستحکم کرے گی، کوئلے کی پیداوار کے انٹرپرائزز کی درجہ بندی اور ہر عمل کے لنک میں بجلی کے ڈیٹا کی وصولی کو بہتر کرے گی، کوئلے کی پیداوار کی مانیٹرنگ اور تجزیہ ماڈل الگورتھم کو بہتر بنائیں گی اور ایپلی کیشن کے منظرناموں کو وسعت دے گی۔ اس کے ساتھ ساتھ یہ حکومت کو توانائی کی کھپت کی رِسک مانیٹرنگ اور دوہرے کنٹرول کے حوالے سے درست پالیسیوں پر عمل درآمد کرنے میں مدد دے گی اور کاروباری اداروں کو لاگت کم کرنے اور توانائی کی کھپت کے انتظام اور کنٹرول اور بجلی کی غیر معمولی کھپت کے تجزیے اور پروسیسنگ کے حوالے سے کارکردگی بڑھانے میں مدد دے گی۔

ماخذ: اسٹیٹ گرڈ شانگژی الیکٹرک پاور کمپنی

Comments are closed.

Scroll To Top