Home / Press Release / ‫”بہترین دودھ پروجیکٹ” کا لوگو بیجنگ میں شروع ہوگیا

‫”بہترین دودھ پروجیکٹ” کا لوگو بیجنگ میں شروع ہوگیا

بیجنگ، 9 دسمبر 2022ء/ژنہوا-ایشیانیٹ/– ڈیری گائے کی غذائیت اور دودھ کے معیار پر ساتواں بین الاقوامی سمپوزیم اور چوتھا چائنا ایکسیلینٹ ملک پروجیکٹ پیسچرائزڈ دودھ ڈویلپمنٹ فورم بیجنگ میں منعقد ہوا۔ کانفرنس میں، “چائنا ایکسیلینٹ ملک پروجیکٹ” کے لوگو کا استعمال جاری کیا گیا تھا، اور فوجیان چانگفو ڈائری کمپنی، لمیٹڈ، لوگو کی اجازت حاصل کرنے والی چین کی پہلی کمپنی بن گئی ہے۔ سرخ پس منظر کے ساتھ یہ پیلے رنگ کا لوگو چین کے “چائنا ایکسیلینٹ ملک پروجیکٹ ” کے نفاذ کو مضبوط کرنے کی ایک سنگ میل کی کامیابی کی علامت ہے ، جو ان گنت چینی ڈائری کارکنوں اور کاروباری اداروں کی ڈائری کے بہترین معیار کے تعاقب ، لگن اور عزم کا پھل ہے۔

2016 میں اس کے نفاذ کے بعد سے، “چائنا ایکسیلینٹ ملک پروجیکٹ” نے چین کی قومی ڈیری صنعت کے عروج اور ترقی کا مشاہدہ کیا ہے۔ اس منصوبے نے جدت طرازی سے اس تصور کی تجویز پیش کی کہ فعال غذائیت کو بہترین دودھ کے بنیادی معیار کے طور پر مقرر کریں اور ، اس بنیاد پر ، چین میں عمدہ دودھ کے لئے معیاری تکنیکی نظام تیار کیا ، جس نے چینی ڈیری انڈسٹری میں معیار کے معیار کی دیرینہ کمی کو حل کیا ہے۔ دریں اثنا ، “چائنا ایکسیلینٹ ملک پروجیکٹ ” نے چینی ڈیری انڈسٹری کو روایتی ہم جنس مسابقت سے تبدیل کرنے کی قیادت کی ہے جو اندرونی معیار کو بہتر بنانے کے جدید انقلاب کے لئے رنگوں ، اقسام اور ضرورت سے زیادہ اشتہاری پیکیجنگ کو تبدیل کرنے پر انحصار کرتا ہے۔

گھریلو اعلی معیار کے پیسچرائزڈ دودھ کا لیکٹوفیرین مواد 2017 میں 10.4 ملی گرام فی لیٹر سے بڑھ کر 2021 میں 44.8 ملی گرام فی لیٹر ہوگیا ہے ، جو درآمد شدہ مصنوعات کے مقابلے میں آٹھ گنا زیادہ ہے۔چین کے اعلی معیار کے تازہ دودھ کے معیار اور حفاظتی اشارے اب یورپی اور امریکی معیاروں میں ان لوگوں کو پیچھے چھوڑ چکے ہیں۔ “چائنا ایکسیلینٹ ملک پروجیکٹ” کی کامیابیوں نے اس رجحان کو تبدیل دیا ہے کہ چینی ڈیری صارفین کی مارکیٹ درآمد شدہ دودھ کی طرف حد سے زیادہ راغب ہے ، اور قوم کو اعلی معیار کا دودھ گھریلو طور پر تیار کیا جاتا ہی کے سائنسی تصور سے آگاہ کیا ہے۔

سمپوزیم میں “چائنا ایکسیلینٹ ملک پروجیکٹ” کی عملدرآمد ٹیم کے رہنما اور چائنا ایکسیلینٹ ملک الائنس کے ایگزیکٹو نائب صدر نان ژینگ نے کہا کہ، ‘چائنا ایکسیلینٹ ملک پروجیکٹ’ ایک ایسی وجہ ہے جس پر ہمیں عمل درآمد جاری رکھنا چاہئے۔ عوامی جمہوریہ چین کے قومی صحت کمیشن کی طرف سے مسلسل دو سالوں کے لئے قومی غذائیت کے منصوبے میں چین کے بہترین دودھ کے منصوبے کو شامل کرنے کے ساتھ، چینی ڈیری انڈسٹری اور چینی ڈیری انٹرپرائزز شعوری طور پر دودھ کا ایک گلاس ایک قوم کو مضبوط بناتا ہے کے تاریخی مشن کو آگے بڑھا رہے ہیں۔ سمپوزیم میں، 25 صوبوں کے 64 ڈیری انٹرپرائزز نے مشترکہ طور پر چین کے بہترین دودھ کے منصوبے کے لئے مشترکہ ایکشن پروگرام قومی غذائیت کے منصوبے کی حمایت کا آغاز کیا۔

ماخذ: چوتھا چین کا بہترین دودھ پروجیکٹ پاسچرائزڈ دودھ ڈویلپمنٹ فورم

Scroll To Top