Home / Press Release / ایس سی او یوتھ ٹیکنالوجی اینڈ انوویشن فورم شینزن میں اختتام پذیر

ایس سی او یوتھ ٹیکنالوجی اینڈ انوویشن فورم شینزن میں اختتام پذیر

بیجنگ، 6 جون 2022 /پی آر نیوز وائر/ — گلوبل ٹائمز کا آن لائن کی جانب سے جاری کردہ خبر:

تین روزہ شنگھائی تعاون تنظیم (ایس سی او) یوتھ ٹیکنالوجی اینڈ انوویشن فورم  2 جون کو جنوبی چین کے صوبہ گوانگ ڈونگ کے شہر شینزن میں اختتام پذیر ہوا۔ فورم کے دوران ایس سی او یوتھ ٹیکنالوجی اینڈ انوویشن فورم پر شینزن انیشی ایٹو کو اپنایا گیا۔

نیشنل پیپلز کانگریس کی اسٹینڈنگ کمیٹی کے وائس چیئرپرسن اور شنگھائی تعاون تنظیم کے اچھے ہمسائے، فرینڈشپ اینڈ کوآپریشن کمیشن کے صدر شین یویو، جمہوریہ ازبکستان کے نائب وزیر اعظم عبدحکیموف عزیز اور شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک کے رہنماؤں، ایس سی او کے سیکرٹری جنرل ژانگ منگ اور غیر ملکی نمائندوں نے فورم کی افتتاحی تقریب میں شرکت کی۔

شین نے ویڈیو لنک کے ذریعے کلیدی تقریر کی۔ انہوں نے اظہار کیا کہ دوستانہ تبادلے اور سائنس ٹیک اختراع ہمیشہ شنگھائی تعاون کے ترجیحی شعبے رہے ہیں۔

شین نے نشاندہی کی کہ ایس سی او کے رکن ممالک کے نوجوانوں کو لوگوں کی فلاح و بہبود کو ذہن میں رکھنا چاہئے، مواقع سے فائدہ اٹھانا چاہئے، کشادگی اور جامعیت کو برقرار رکھنا چاہئے، دوستی کے مقصد میں مشغول ہونا چاہئے۔

عبدحکیموف عزیز نے ویڈیو لنک کے ذریعے کلیدی تقریر کی۔ انہوں نے کہا کہ ان کا ملک نوجوانوں کو اعلیٰ سطح کی منصوبہ بندی اور اصلاحاتی منصوبوں کے نفاذ میں حصہ لینے کی ترغیب دیتا ہے، نوجوانوں کے امور پر شنگھائی تعاون تنظیم کے کام کی مکمل حمایت کرتا ہے اور ایس سی او کے نوجوانوں کے مقصد کی ترقی اور شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک کی ترقی میں اپنا حصہ ڈالتا رہے گا۔

فورم کے چھ متوازی اجلاس منعقد ہوئے جن میں نوجوانوں کی اختراع اور تعاون سے متعلق متوازی سیشن، عوامی صحت پر متوازی سیشن، ڈیجیٹل معیشت پر متوازی سیشن، مصنوعی ذہانت پر متوازی سیشن، سبز ترقی پر متوازی سیشن اور غربت میں کمی تعاون اور دیہی ترقی سے متعلق متوازی سیشن شامل ہیں۔ متوازی سیشنز کے دوران نتیجہ خیز نتائج برآمد ہوئے۔

فورم کے دوران نوجوان شرکاء نے ایس سی او یوتھ کیمپس، سائنس ٹیک اور اختراعی کمپنیوں، نوجوانوں کے کاروباری اڈوں اور شہر میں ثقافتی مقامات کا بھی دورہ کیا۔

فورم کے شرکاء، شہر کے مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے نوجوان نمائندوں اور چینی اور غیر ملکی ذرائع ابلاغ پر اثر انداز ہونے والے تقریبا 30 جین- زرز موٹر سائیکل سواری کی سرگرمی کے لئے اکٹھے ہوئے جو فورم کے لئے ایک وارم اپ تھا۔

رکن ممالک، مبصر ریاستوں اور ایس سی او کے مکالمے کے شراکت داروں، یونیورسٹیوں، اداروں اور کاروباری اداروں کے نمائندوں، نوجوان سائنسدانوں، نوجوان کاروباری افراد اور اندرون و بیرون ملک سے نوجوانوں کی تنظیموں اور ذرائع ابلاغ کے نمائندوں کے سرکاری حکام اور سفارتی سفیروں نے اس فورم میں شرکت کی جو آن لائن اور آف لائن دونوں طرح سے منعقد کیا گیا تھا۔

Comments are closed.

Scroll To Top