Home / Energy & Power / ایس ایم آر پی نے 2013ء سالانہ کانفرنس کے لیے کھلی رجسٹریشن کا اعلان کر دیا

ایس ایم آر پی نے 2013ء سالانہ کانفرنس کے لیے کھلی رجسٹریشن کا اعلان کر دیا

– پریکٹیشنرز، ایم اینڈ آر ماہرین، مشیران اور کاروباری رہنما آج کی دنیا میں ایم اینڈ آر کو درپیش کلیدی مسائل پر گفتگو کے لیے جمع ہوں گے

انڈیاناپولس، 6 جون 2013ء/پی آرنیوزوائر/ –

سوسائٹی فار مینٹیننس اینڈ ریلائبلٹی پروفیشنلز (SMRP) نے آج اعلان کیا ہے کہ 14 سے 16 اکتوبر 2013ء تک انڈیاناپولس، انڈیانا میں ہونے والے 2013ء سالانہ اجلاس کے لیے رجسٹریشن کھول دی گئی ہے۔ ایس ایم آر پی کی سالانہ کانفرنس تحقیق، بہتری مشقوں اور ابھرتے ہوئے رحجانات پر گفتگو کے لیے سرفہرست ایم اینڈ آر ماہرین اور کاروباری رہنماؤں کو اکٹھا کرتی ہے۔

ایس ایم آر پی 2013ء سالانہ کانفرنس کی چیئر اور ٹمکن کمپنی میں پروگرام مینیجر جینا ہوٹوکٹل، سی ایم آر پی، نے کہا کہ “ہم رواں سال کی کانفرنس کے مقررین، اسپانسرز، نمائش کنندگان اور شرکاء کے جوش و خروش سے بہت خوش ہوئے ہیں۔ ہماری نظریں نئے اور ابھرتے ہوئے موضوعات پر ہیں جو شرکاء کو اپنی صلاحیتوں میں اضافہ کرنے اور تجربے کو بہتر بنانے کے لیے درکار معلومات حاصل کرنے کا موقع دیں گے۔”

کانفرنس 50 معروف مقررین اورورکشاپ رہنماؤں کی میزبانی کرے گی، جس میں پریکٹیشنرز،ایم اینڈ آرماہرین، مشیران اور کاروباری رہنما شامل ہیں۔ کلیدی مقررین میں لیفٹیننٹ کرنل راب “والڈو” والڈمین، سابق لڑاکا پائلٹ اور کاروباری ماہر؛ رون مور، دیکھ بھال اور بھروسہ مندی کے معروف ماہر اور 50 مقالوں اور دو کتب کے مصنف شامل ہیں۔

ایس ایم آر پی 2013ء سالانہ کانفرنس کی چند جھلکیوں میں شامل ہیں:

  • چھ کارخانوں کے دورے جن میں شامل ہیں پولارس لیبارٹریز، سٹیزنز انرجی گروپ، رولس رائس، نیوکور اسٹیل اور ڈیلارا انڈی کار فیکٹری؛
  • نمائش ہال میں 40 سے زائد نمائش کنندگان
  • 15 سے زائد ورکشاپس اور 50 سے زیادہ ٹریک سیشنز؛ اور
  • سند کے امتحانات کے مواقع

مزید معلومات اور کانفرنس کے لیے رجسٹر ہونے کی خاطر ملاحظہ کریں: www.smrp.org/annualconference۔

سوسائٹی فار مینٹیننس اینڈ ریلائبلٹی پروفیشنلز کے بارے میں

سوسائٹی فار مینٹیننس اینڈ ریلائبلٹی پروفیشنلز (ایس ایم آر پی) ایک غیر منافع بخش پیشہ ورانہ انجمن ہے جسے ریلائبلٹی اور فزیکل ایسیٹ مینجمنٹ کو جدید تر بنانے کے لیے پریکٹیشنرز کی جانب سے بنایا گیا۔ ایس ایم آر پی ان انفرادی پریکٹیشنرز اور کمپنیوں کو قدر فارہم کرتا ہے جو مینٹیننس اینڈ ریلائبلٹی (ایم اینڈ آر) کی بہترین مشقوں پر عمل کرتے ہیں اور انہیں برقرار رکھتے ہیں۔ دنیا بھر میں تقریباً 4000 اراکین کے ساتھ ایس ایم آر پی کمیونٹی وسیع طرح کے فوائد فراہم کرنے سے وابستہ ہے، جن میں بین الاقوامی الحاق، مقامی سرکاری و نجی شراکت داریاں، تعلیمی مواقع، ایم اینڈ آر باڈی آف نالج وسائل، اے این ایس آئی – توثیق شدہ اسناد، مشترکہ مفادات کے گروپ اور کئی مقامی و عالمی نیٹ ورکنگ تقریبات شامل ہیں۔ ایس ایم آر پی کے بارے میں مزید معلومات کے لیے ملاحظہ کیجیے www.smrp.org۔

Leave a Reply

Scroll To Top